ja waar was het dan. Misschien wil ik ook nog babyuitzet kopen en dan weet ik waar ik extra op moet letten. Heb je nu je geld terug??
Ben nu ook wel heel benieuwd om welke winkel dit gaat; waarom zo geheimzinnig? Je kan er andere mee "waarschuwen"....
Waarom een vaag verhaal, ts heeft niet gekregen wat haar belooft is, maar het wordt opgelost door de winkel. Ik snap dus wel dat ze hier niet neer zet welke winkel het is, want het is afgehandeld. De winkel heeft een fout gemaakt, maar dat overkomt iedere winkel wel eens. Ik lees nergens dat het moedwillig gebeurt is, dus vind ik niet dat de winkel daar op aangekeken mag worden. Waarom wil iedereen toch altijd alles en iedereen met naam en toenaam op internet hebben. TS: Erg vervelend hoe het gelopen is en dat je nu dus alsnog zonder kinderwagen zit. Ik hoop dat je snel 1 vind en dus weer vervoer hebt voor de kleine.
in dit geval? Omdat een foutje kan: de verkeerde kleur, model of een assecoire bij de kinderwagen vergeten. Dat zijn kleine foutjes die kunnen gebeuren. Maar een tweedehands onderstel???Welke grote winkelketen heeft nu 2e hands kinderwagens liggen om vervolgens voor nieuw te verkopen?? Dat vind ik wel zo raar dat ik graag zou willen weten welke winkel dat doet.
Misschien lag de doos in de opslagruimte en heeft de verkoper het echt niet doorgehad. Ik heb zelf ooit ook eens een kapotte tv meegegeven aan een klant die mijn collega eigenlijk weg had moeten zetten omdat hij kapot was. Ik was me dus van geen kwaad bewust, maar de klant kreeg wel een kapotte tv mee. Is daardoor de winkel ineens "slecht". Naar mijn idee niet, er is een fout gemaakt, maar TS heeft het geld terug gekregen, dus het is opgelost.
Ik zou ook graag willen weten welke winkelketen dit zo goed heeft opgelost. Want dan koop ik daar in de toekomst ook graag mijn babyuitzet. Aaaah, toe, doe die winkel een plezier, en maak even positieve reclame voor hun service-afhandeling..?
ik snap dat over iets wat kapot is idd. Wij hebben vorige zomer een speelhuisje gekocht en daar mistte een onderdeel, mijn man ging daar terug en ze pakten het missende onderdeel uit een nieuwe doos. Zo snap ik dus nu hoe zulke dingenkunnen gebeuren. Maar ts heeft het over een tweedehands kinderwagen, met duidelijke sporen dus?? Ik lever mn 2e hands wagen niet bij prenatal in ofzo hoor
Het was een showmodel die ze me verkocht hadden ik noem geen namen het is prima afgehandeld en een foutje kan gebeuren.
Konden ze je geen extra korting geven zodat je toch een wagen zou hebben maar dan voor een leuke prijs?
En anders is dit misschien wat voor je: Abonnement Ouders van Nu - 26 nrs Ouders van Nu + Maxi Cosy Mila buggy (groen) | Zester Hij is er ook in rood
Ooooow... showmodel... Zegdatdan! Maar ik wil eigenlijk helemaal niet weten welke winkelketen het was. Ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig. Het intereseert mij helemaal niks, hoor. Sterker nog; zou je het hier typen, dan zou ik het niet eens lezen! Niet doen hoor... echt niet.
Ik snap trouwens niet dat mensen hier roepen dat ts de doos open had moeten maken etc. Wat een onzin. Als ik bijv. bij van Asten wat koop, moet je dat ophalen uit het magazijn. Ik maak daar echt de dozen niet open hoor en heb dat ook nog nooit zien gebeuren. Je gaat er gewoon vanuit dat het klopt.