Ik baal van mijn nieuwe kinderwagen

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

ja waar was het dan. Misschien wil ik ook nog babyuitzet kopen en dan weet ik waar ik extra op moet letten. Heb je nu je geld terug??

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ben nu ook wel heel benieuwd om welke winkel dit gaat; waarom zo geheimzinnig? Je kan er andere mee "waarschuwen"....

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Beetje vreemd verhaal...

4. silvermist

silvermist Niet meer actief

dat niet alleen vind het maar vaag :(

5. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Waarom een vaag verhaal, ts heeft niet gekregen wat haar belooft is, maar het wordt opgelost door de winkel. Ik snap dus wel dat ze hier niet neer zet welke winkel het is, want het is afgehandeld. De winkel heeft een fout gemaakt, maar dat overkomt iedere winkel wel eens. Ik lees nergens dat het moedwillig gebeurt is, dus vind ik niet dat de winkel daar op aangekeken mag worden. Waarom wil iedereen toch altijd alles en iedereen met naam en toenaam op internet hebben.

TS: Erg vervelend hoe het gelopen is en dat je nu dus alsnog zonder kinderwagen zit. Ik hoop dat je snel 1 vind en dus weer vervoer hebt voor de kleine.

6. tulip

tulip Niet meer actief

in dit geval? Omdat een foutje kan: de verkeerde kleur, model of een assecoire bij de kinderwagen vergeten. Dat zijn kleine foutjes die kunnen gebeuren. Maar een tweedehands onderstel???Welke grote winkelketen heeft nu 2e hands kinderwagens liggen om vervolgens voor nieuw te verkopen?? Dat vind ik wel zo raar dat ik graag zou willen weten welke winkel dat doet.

7. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Misschien lag de doos in de opslagruimte en heeft de verkoper het echt niet doorgehad. Ik heb zelf ooit ook eens een kapotte tv meegegeven aan een klant die mijn collega eigenlijk weg had moeten zetten omdat hij kapot was. Ik was me dus van geen kwaad bewust, maar de klant kreeg wel een kapotte tv mee. Is daardoor de winkel ineens "slecht". Naar mijn idee niet, er is een fout gemaakt, maar TS heeft het geld terug gekregen, dus het is opgelost.

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik zou ook graag willen weten welke winkelketen dit zo goed heeft opgelost.

Want dan koop ik daar in de toekomst ook graag mijn babyuitzet.

Aaaah, toe, doe die winkel een plezier, en maak even positieve reclame voor hun service-afhandeling..?

:D

9. silvermist

silvermist Niet meer actief

waar staat dit dan?

@tulip, dank je voor de toelichting, en gefeliciteerd! zie het nu pas :)

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik snap dat over iets wat kapot is idd. Wij hebben vorige zomer een speelhuisje gekocht en daar mistte een onderdeel, mijn man ging daar terug en ze pakten het missende onderdeel uit een nieuwe doos. Zo snap ik dus nu hoe zulke dingenkunnen gebeuren. Maar ts heeft het over een tweedehands kinderwagen, met duidelijke sporen dus?? Ik lever mn 2e hands wagen niet bij prenatal in ofzo hoor;)

11. tulip

tulip Niet meer actief

dank je:D

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Wilde inderdaad net vragen waar je gelezen hebt dat TS haar geld heeft teruggekregen....?

13. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje

lol:D

14. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Het was een showmodel die ze me verkocht hadden ik noem geen namen het is prima afgehandeld en een foutje kan gebeuren.

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Konden ze je geen extra korting geven zodat je toch een wagen zou hebben maar dan voor een leuke prijs?

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
  17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ooooow... showmodel... Zegdatdan!

Maar ik wil eigenlijk helemaal niet weten welke winkelketen het was. Ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig. Het intereseert mij helemaal niks, hoor.

Sterker nog; zou je het hier typen, dan zou ik het niet eens lezen!

Niet doen hoor... echt niet.

;)

18. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Zat geen zitting in de doos dus had niets aan korting

19. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik snap trouwens niet dat mensen hier roepen dat ts de doos open had moeten maken etc. Wat een onzin. Als ik bijv. bij van Asten wat koop, moet je dat ophalen uit het magazijn. Ik maak daar echt de dozen niet open hoor en heb dat ook nog nooit zien gebeuren. Je gaat er gewoon vanuit dat het klopt.

20. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hehehe :D

Deel Deze Pagina