Hallo allemaal, vanmiddag ff een testje gedaan en wat denk je bij allebei c+t een streepje bij de t wel iets lichter heeft er echt wel een minuut of 6 a7 gestaan.kijk ik een paar minuten later weer, en ineens was het streepje bij de t helemaal weg dus niet zwanger! Dus ik raad niemand deze test aan!!!!!!:x groetjes nathalie
ik hoor meer slechte verhalen van de predictor..Ik heb zelf of de kv van 2 voor 5 euro , of sensitest midstream met hartjes indicator !!!
wat vervelend zeg! en je denkt nog wel, duur.bekend merk, vast betrouwbaar..maar je leest inderdaad veel negatieve verhalen.. veel mensen die posi testen waar het niet lijkt te kloppen uiteindelijk.. super slecht! ze zijn gewoon té gevoelig...
nou ja, het is net hoe je het uitlegt he?... ze beweren heel gevoelig te zijn.. naar mijn idee dus té gevoelig als je HCG denkt te vinden terwijl het er niet is..
Vind het ook raar ze zijn gewoon niet betrouwbaar vind ik terwijl ik dacht dat het toch wel een goed en al een ouder merk is maarja neem volgende keer gewoon een andere!!!!
het zou gewoon uit de handel gehaald moeten worden dan!!!!! ben je helemaal blij omdat je denkt dat je zwanger bent blijkt het helemaal niet zo te zijn
hier nog 1 predictor altijd positief derest van de testen altijd negatief (bijna) denk elke maand weer zwanger te zijn, en het gekke is je gaat je dan helmaal zo voelen en gedragen> oplichters zijn het vind ik sorry. maar dit is bespottelijk elke maand is het weer een teleurstelling heel erg sorry ben een beetje boos op predictor
Wilma , dan mot je zo ook niet meer gebruiken meid ..Ze zijn erg duur en elke keer weerdie teleurstelling ..Bij mij zouden ze niet meer de drempel over komen .........Kruidvat 2 voor 5 euro , of midstream testen met hartjes -indicator van sensitest...........
Jaaaa nou weetje, ik wist het dus niet dacht steeds dat de bevruchting losgelaten had althans dat zeiden ze :S maar met toeval las ik dit en nu weet ik dus dat iki niet de enigste ben, ze komen bij mij idd de drempel niet meer over heb gisteren kv test gekocht heel goedkoop en heel betrouwbaar lees ik hier ik wacht nog even tot volgende week dan ben ik echt echt overtijd en test jij met andere testen ook allemaal negatief? Liefs Wilma
de twee testen die ik gebruik heb ik nog nooit vals positief gehad , echt helemaal blanco als het niet raak is .................... Maar onthou wel dat je een test na eenbepaalde tijd niet meer moet aflezen want dan kunje nog weleens een indrooglijntje hebben ..alhoewel ik dat met mijn tesen nog nooit heb gehad , althans niet gezien , als ik een negatieve test heb , gooi ik hem na een minuut of 15 altijd weg anders blijf ik maar staan turen ofdat ik misschien toch iets kan zien ..
ja zo is het ook hoor!!! dat is ook het beste, ik doe eerst even geen testen meer maak mijzelf er gek mee hihi.
Marjon jij gebruikt di vn Sensitest met hartjes? hele kleine tesjes zijn het toch? Daar heb jij nog nooit vals mee getest? Want ik had namelijke vorige maand 1 pakketje met 2 stuks besteld en gedaan en bij alle 2 kwam er een lichte donkere streep (kleur van de controlestreep). Deze zag je heel goed als je hem in het licht hield, maar ik was uiteindelijk niet zwanger...