Hebben jullie enig idee welk ovulatietesten het best zijn

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sammy79, Sep 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hi dames,

Ik vraag mij af welk ovulatietesten het beste zijn. Je leest zoveel verschillende reacties op het forum. Ik ben gisteren begonnen met die van het kruidvat. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

2. droombeebje

droombeebje Bekend lid

Jun 7, 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op dit forum is veel geschreven over de ovu-testen van Kruidvat. Bij veel meiden werken ze niet goed. Vaak vals positief of testen die maar positief blijven.

Ikzelf ben erg tevreden over de sensitest dipstick ovu-test. En veel meiden met mij. Je kunt ze online bestellen. Ze zijn ook niet zo heel duur dan de meeste testen die je in de winkel koopt.

Misschien dat je in de wat oudere forums kunt zoeken, want er is al heel veel over geschreven.

Succes ermee!

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Eens!
    Ik gebruikte ernaast ook nog een tweede merk in de aangegeven ovu-tijd. En ze kwamen overeen. Dat is ook wel fijn.
    Een hele tijd maar niets en niets en ineens kwamen de streepjes dan toch heel duidelijk.

4. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Oke, bedankt dames dan ga ik even op zoek.

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik gebruik ze ook altijd via internet of van predictor en die zijn ook erg goed en werken ook perfect
    succes ermee en op na een positief zwangerschaps test

6. Regina78

Regina78 Lid

Sep 6, 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij werken de dipstick testen goed. Ik zie duidelijk wanneer de ovulatie eraan komt. De teststreep wordt bij mij op een gegeven moment donkerder en de dag erna nog donkerder. De volgende dag is ie dan weer bijna weg.

Ik koop ze niet bij sensitest, maar via marktplaats. Daar zijn ze echt heel goedkoop (vanaf 31 cent per stuk geloof ik).

Succes ermee!

7. Chahida

Chahida Bekend lid

Dec 7, 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Ik zelf gebruik die van de Kruidvat ene die werken perfect..
    Ben een beetje huiverig ervoor om via internet het te gaan kopen, maar ja ik koop nooit wat online dus...

Share This Page