He meiden Ik ben een beetje onzeker.. Ging net plassen en terug in bed liggen en toen voelde ik dat er heel veel slijm uit kwam toen ik weer lag. Ben toen naar de wc gegaan en nogmaals geplast (2 mini druppels) en bij het afvegen had ik een sliert doorzichtig slijm aan het wc papier. Het was ook rekbaar kon het tussen 2 vingers pakken, leek wel vruchtbaar slijm. Het rook eigenlijk nergens naar. Nu lig ik weer in bed en is het over. Zou dit mijn slijmprop kunnen zijn? Betekend dat de bevalling eraan komt? Ik ben morgen 35 weken.. Hoop dat jullie me kunnen helpen! Liefs dido
Ik had vlak voor mn bevalling 2 flinke vegen slijm bij afvegen.. Maar begreep dat je de slijmprop geheel of gedeeltelijk kunt verliezen terwijl bevalling nog even op zich laat wachten..
Klinkt als gewoon afscheiding. Ik had dit rond de 34 weken ook heel erg. Bij twijfel altijd je vk bellen.
Klinkt inderdaad meer als gewone afscheiding. Slijmprop is echt heel stug en onderscheid je echt meteen van afscheiding (althans dat was hier zo)
Ik heb nog nooit zulke afscheiding gehad het was echt een flinke sliert maar wel helemaal doorzichtig. De rest van de nacht heb ik elke keer als ik draaide het gevoel gehad dat ik in mijn broek plaste, als ik dan naar de wc ging was het zo dun als water dus geen slijm. Me onderbroek is er echt helemaal nat van.. Wat zou dit kunnen zijn? Lijkt me geen vruchtwater want dat blijf je verliezen toch?
Ik heb met 34wk ook al een flink stuk van mijn slijmprop verloren. Ik kon het niet vergelijken met vruchtbaarslijm,was eerder heel stug en kreeg het haast niet te pakken. De slijmprop groeit weer opnieuw aan dus zegt niks over een naderende bevalling.