nou zeg, hoezo ongeduldig (mp)

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik vond dit zo aparte reactie, dacht ik ongeduldig te zijn, deze verkoopster is blijkbaar nog ongeduldiger :D

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Haha, sommige verwachten meteen antwoord en verkoop. :p

Maar goed dat ik het weet dat jullie in juni in verpleegpakjes lopen! :D:p

3. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Haha, inderdaad een ongeduldig type :).

4. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    vreselijk irritand is dat.

vraag soms wel eens wat op een vraag en aanbodhoekje bij facebook, soms krijg je dan al snel andwoord,alleen ik zit niet heel de dag op facebook, en dan rustig een uur na het andwoord van he nog intresse, en zo kan dat nog een paar keer doorgaan tot ik het eens zie,

tja dan zeg ik rustig, ik had intresse, maar in opdringerige verkopers niet, dus bij deze kijk ik verder, naast facebook heb ik ook nog een gewoon leven.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahahahha

6. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Die is idd wel heel erg ongeduldig!

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja die is heel ongeduldig. Maar heb het zelf ook met iemand gehad hoor. Door omstandigheden had ik 2 of 3 dagen mn hotmail niet gecheckt (partner in ZH) en net daarvoor dus wel gereageerd op een advertentie.
    Dus die had klaarblijkelijk dezelfde avond nog gereageerd dat hij akkoord wilde gaan met mn bod. En 24 of 48 uur later het bericht dat hij mn bod had verwijderd etc, want hij wilde altijd binnen 24 een reactie terug, mede door bepaalde ervaringen dat mensen niet meer reageerden blabla

Dus een pittig mailtje teruggestuurd, dat ik het allemaal prima vond, maar dat hij iets dergelijks dan gewoon meteen in de advertentie zou moeten zetten.... niet iedereen checked dagelijks zn mail. Uiteindelijk hebben we wel gewoon zaken gedaan hoor.

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Oeps! Ik weet er blijkbaar niet alles van. Oooh tof nachtoptocht dat wil ik zien.:D

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nachtoptocht is zaterdag 22 juni om 23.00 tm 1.00 uur, dit ivm dat G dit jaar 750 jaar stadsrechten heeft :D De week erna, op de laatste zondag van juni is de gewone optocht.

Ga jij altijd naar de optocht kijken? Ik doe normaal gesproken altijd mee, vorig jaar was ik keizerin Sisi, mijn man keizer Franz Joseph dan heb je misschien ook een idee wie ik ben ;)

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb zoiets dus net ook terug gemaild. Van dat sommige mensen meer te doen hebben als de hele dag hun mail te checken :D Met de vraag erbij waarom ik niet geinteresseerd zou zijn in die schorten. Ik vroeg niet voor niets hoeveel ze er had. Met een bod erbij. Ben dus benieuwd naar de reaktie hahaha

11. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Leuk mamabri, ik woon ook in G. Dus ben benieuwd naar jullie wagen straks in de optocht :).

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Leuk :D Nou ben ik wel benieuwd of ik jou ken haha, zo groot is het hier niet en ik ken er heeeeel veel ;) Doe jij niet mee?

13. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Je hebt pb :)

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha nee hoor, hij geeft (nog) niks aan :D Misschien zo meteen?

15. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Mmm.. Vast iets mis gegaan :p Komt er zo aan :D

16. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Vandaag nog gehad, ik wilde een mutsy meerijdplankje hebben maar die persoon wilde dat ik het ophaalde. Het is niet echt in de buurt maar mijn neef woont in die stad dus ik had hem gevraagd of hij het wilde halen. Maar ja hij heeft het druk en ik heb het druk dus het duurde 3 dagen voor ik hem te pakken kreeg en hij wilde het wel doen. Blijkt die persoon het al verkocht te hebben aan iemand anders. Mail me dan even ofzo of ik nog interesse heb, ik vond het nogal asociaal om achter mijn rug om aan iemand anders te verkopen....

17. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik ben toevallig vorig jaar niet geweest.. Maar anders gaan wij altijd. Denk dat onze zoontje het dit jaar ook wel leuk vind! :D

Zal letten op zusterschortjes! :p Ben benieuwd..

18. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohh ja joh heb vandaag het zelfde gehad. : ''geen interesse meer? Beetje jammer hoor.. ''

Moest er wel om lachen, hoe zielig kunnen mensen zijn, of hebben ze gewoon echt crisis :)

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Vorig jaar was het ook bagger, alleen maar regen, regen en nog eens regen, en koud dat het was..... brrr, er zijn er zelfs nog wat met onderkoelingsverschijnselen opgenomen in het zh.

Het jaar ervoor was ik een zeemeermin en het jaar daarvoor buikdanseres, ik ben de afgelopen jaren van alles geweest hahaha. Maar dit jaar is het wel erg hoor, helemaal van Keizerin Sissi terugkelderen naar een fabrieksarbeidster :D Mij herken je meestal aan het voordansen (loop altijd voorop, behalve dus vorig jaar), dus zie je een blonde voordanser in lange rok, blouse, hoofddoek en schort, kun je er donder opzeggen dat ik dat ben :p Ik doe nl behalve de kostuums ook de dansgroep (al gaat dat nou nooit hoe ik wil hahahah)

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

hihi ja misschien wel, misschien was de nood zo hoog dat ze achter in de kast aan het zoeken was en dacht: He die schorten kan ik ook wel eens verkopen, weet je veel? :D

Deel Deze Pagina