Ik baal!!

Discussion in 'De lounge' started by MamaNona, Jul 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

Nov 28, 2007
    14,364
    0
    0
    Overijssel
    Sorry hoor,maar ik moet t even kwijt!!

IK BAAAAAAL!!!!!

kwil zo graag met mn gezin op vakantie over een week of 2,maar helaas is dat financieel niet te doen voor ons.... *grmbl* Kzou de 4 kids zo graag samen willen zien genieten! lekker even weg,geen zorgen,gewoon van elkaar genieten!

Vrees dat we t genoegen met de achtertuin zullen moeten nemen... bah Bah BAAL!!

Sorry voor mn BAAL BERICHT,maar ik baal gewoon ,t zat me hoog,t moest eruit!! *bloos*

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Ik weet wat je bedoeld :(
    Wij hebben precies t zelfde...

Helaas is mn man 5 maanden geleden zn baan verloren, en tot op heden heeft ie nog niks : Hierdoor kunnen we verhuizen en gaat t financieel alles behalve goed!

Normaal gaat t ontzettend goed en gaan we zeker 3 keer per jaar weg, nu moeten we t met een patio doen :(

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

Nov 28, 2007
    14,364
    0
    0
    Overijssel
    jee vreselijk,hoop dat hij snel wat vind!!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    ja das balen he!
    Wij gaan nooit weg in de zomer, heeft mn man juist hoogseizoen. En dat terwijl ik 6 weken vrij heb.

Maar goed, mouwen opstropen en zorgen dat de achtertuin een heel goed alternatief is. Laten we iig dankbaar zijn voor het feit dat we eten en schoon drinkwater hebbben, zeg ik altijd maar tegen mezelf!

5. M28

M28 Fanatiek lid

Apr 20, 2009
    1,044
    0
    0
    balen is dat. heb je wel een paar dagen vrij? misschien leuke parken/speeltuine/ kinderbadjes in de buurt.
    Wij zijn afgelopen 2.5 jaar niet weg geweest en gelukkig gaan we volgende week wel weg..

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik kan me voorstellen dat je baalt.

Maar heb je alle mogelijkheden al geprobeerd? Een vakantie kun je zo duur maken als je wilt.

Ook bijv. een weekendje lekker in een bungalow in bijv. Center Parcs word niks?

7. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    pfff das idd balen
    maar misschien is www.vakantieveilingen.nl wel een tip, hier kun je voor weinig geld een midweekje oid boeken
    dan ben je in ieder geval weg!
    ik had laatst een midweekje voor 10 euro en dan kwamen er nog wat kosten bij en zou je uitkomen op 70 euro voor 4 personen voor een midweek... tja en eten moet je thuis ook
    dus misschien is dat een idee???

hier gaan we helaas ook niet weg, niet alleen financieel niet te doen maar mn geen vakantie dagen en dadelijk hoogzwanger

8. Happy Girl

Happy Girl Nieuw lid

Jun 9, 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is balen meid.

Maar van een vakantie in je achtertuin kun ook wat leuks maken toch?

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Zelf gaan wij een weekje inplannen met goedkopere dingen.

Volgende week is het bij ons kermis, dan gaan we ns zwemmen een dagje, dan naar de bossen, dan ff naar t strand, dan een keertje een kasteel bezoeken met een mooi landschap.

Je betaald hierdoor praktisch alleen benzine.

Ach nu baal ik sterk, maar das meer omdat we nu zelfs geld van mn ouders moeten lenen om boodschappen te doen.
    Maar we gingen ooit 3 keer per jaar weg, terwijl er mensen zijn die nooit weg kunnen.

En ja, we hebben iig schoon water en (nog) een onderdak ;)

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

Nov 28, 2007
    14,364
    0
    0
    Overijssel
    hai...

nee CP zit er niet in..... we moeten het met 70 euro in de week doen,met zn 4en c.q. 6en

ik mag zelf eigenlijk niet klagen,het gaat me meer voor de stiefkids.... die hebben bij hun moeder eigenlijk nix,gewoon 0,0 ....

ik ben vorige week via vakantieveiligen een midweek met een vriendin weggeweest, we waren voor 60 euro klaar....

nu komen over 2 weken de stiefkids en ja ik wil hun eigenlijk wat leuks bieden..... ze zijn al blij met alles,maar als we ergens zouden kunnen verblijven,niet thuis,waar altijd alle "shit"al om en hoekje komt kijken.... dat zou prettig zijn...

ja als het er niet in zit zit het er niet in,maar ik baal dr wel van ;)

achjaaa kheb nog onderdak en schoon water enzo,maar daarom mag ik er toch wel van balen?

11. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ja ik kan me heel goed voorstellen dat je baalt
    wij gaan dit jaar ook niet weg door dezelfde redenen
    over 2 1/2 jaar kunnen we weer en dan gaan we wel naar Frankrijk.

12. MamaNona

MamaNona VIP lid

Nov 28, 2007
    14,364
    0
    0
    Overijssel
    ik hoef niet eens naar t buitenland.... gewoon ergens een plekje op een camping waar de kids zich onbezorgd kunnen uitleven zeg maar...

maargoed.... wie weet wat de toekomst brengt....

13. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ja idd .. in nederland is het ook leuk vakantie vieren als het weer het een beetje toe laat

14. kikker2

kikker2 Bekend lid

Jun 8, 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Hoi waarom zet je niet gewoon een tent in de tuin en doe je net of je gaat kamperen? eten in de tent, spelletjes doen, de barbeQue aan, of zo'n campingkookstelletje?dan heb je toch een beetje je camping?
    en is er geen boerencamping in de buurt waar je een paar nachtjes kunt staan, vaak betaal je heel weinig.

heel veel sterkte

15. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,028
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Is er niet iemand in de familie die een stacarvan of een huisje heeft waar jullie een paar daagjes kunnen verblijven?

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

Nov 28, 2007
    14,364
    0
    0
    Overijssel
    We hadden idd al wel in de planning om voor de kids hun tentje op te zetten al het weer meezit :D

maarja dat heel weinig zal voor ons al weer een diepe tast in de buidel zijn....

we hebben met ons 6en dan iets van 11.50 p.p per week ik moet daar het eten en drinken van betalen,de luiers,schoonmaakmiddelen... compleet alles... dus ja een kleine uitgave gaat ook niet lukken...

Vorige week heb ik die 30 euro van de kiderbijslag betaald... voor 1 van de meiden had ik kleding gekregen,dus hoefde ik niet veel bijzonders voor te kopen,was geluk bij een ongeluk!

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

Nov 28, 2007
    14,364
    0
    0
    Overijssel
    nee helaas niet ,wou dat dat waar was!

heb maar een inieminie familie,alleen van mn moeder kant...

mn vader vind me niet interessant en alleen de moeder van mn vriiend leeft nog en die vind haar ex schoondochter belangrijker,dus mn vriend heeft gezegt,jouw hoe fik ook niet meer te zien!

tsja en toen bleef er weinig over...

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

Nov 28, 2007
    14,364
    0
    0
    Overijssel
    ja,maar daar gaan we wle vanuit...

vorige week had ik ook veel regen,met buien,maargoed.... en we hebben ons prima vermaakt :D

19. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ja idd wij ook al waren de jongens stierlijk vervelend omdat de oudste echt een buitenkind is :D
    Maar nu kunnen ze en zijn ze weer lekker buiten aan het aan rotzooien :D

20. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

May 9, 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.

Misschien krijg ik nu wel iedereen over me heen, maar deze logica begrijp ik dan niet.
    Wil niet kwaad spreken of zo hoor.

Maar als je al van te voren wist dat je stiefkids zouden komen, waarom ben je dan een midweek met je vriendin weggeweest. Van dat geld had je misschien ook een paar daagjes weggekunt met je stiefkids.

Of begrijp ik het nu verkeerd.

Share This Page