Overtijd, negatief, huisarts?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vraagtekentjes, 11 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje; hoe lang hebben jullie gewacht met naar de huisarts gaan wanneer je negatief test en toch overtijd blijft?

Het zit zo; ik voel mn eitje (dacht ik dus) duidelijk springen zeg maar, ditmaal netjes rond de beruchte 14 dagen. Toevallig ook geklust binnen de 48 uur daarvoor. 8 dagen later ongeveer 5 dagen bruinverlies.
    NOD was 5 nov maar heb daarvoor en daarna (laatste x was 9 nov) negatief getest. Heb verder geen symtomen behalve dat ik dus eigenlijk de hele maand door dezelfde soort "ei-pijn" blijf voelen, alleen minder dan wanneer ie echt "hoort te springen" zeg maar. Ik voel me niet zwanger en de 2de x klussen was ook pas weer 14 dagen later (niet veel thuis).
    Ik lees regelmatig mensen die ook overtijd zijn maar ik ga nu toch zo ongelooflijk twijfelen aan de betrouwbaarheid van mn eitje voelen en pas vele weken later ongi worden (vorige keer bijna 6 na ei). Het zijn duidelijke steken maar er gebeurt daarna niets minder binnen de gestelde termijn van ongesteld worden. Dit is nu de 3de cyclus achtereen die op deze manier verloopt en ik word er knettergek van! Temeer omdat die eisprong zo duidelijk leek?
    Is het slim om naar de HA te gaan of heeft iemand andere suggesties?

Thanx alvast....
    Grtjs Ikke

2. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Geen idee, misschien is naar de HA een goed idee.

Maar werd je iedere keer zo raar ongesteld binnen 8 dagen? Want dan heb je dus blijkbaar niet je ei gevoeld, maar iets anders.

Ik zou eens rustig gaan overleggen met hem en anders zou ik ovutesten gaan gebruiken.

Mijn ei voel ik altijd erg goed, maar ik gebruik er toch voor de zekerheid een test bij. Better safe than sorry, zullen we maar zeggen.

3. Vraagtekentjes

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Thanx voor je reactie!
    Was paar daagjes internetloos dus kan nu eindelijk pas kijken (en ben heeelemaal niet vastgeplakt aan mn computertje normaal hihi).

Inmiddels nóg geen :evil: te herkennen... Ik ga dus inderdaad zwaar twijfelen of ik al die keren mn ei wel gevoeld heb. Maar t zijn altijd van die steken die in dat hoekje links komen opzetten; kort maar krachtig en dat een paar keer in 1 of 2 dagen incl het heldere draadslijm (ik blijf het een vreemd iets vinden om op te schrijven hihi) enz.
    Ik dacht dus onmiskenbaar 1 van de gelukkigen te zijn die het wél kan merken aan haar lijf.

Misschien niet dus? Een heftige menstruatie heb ik altijd gehad; 10 dagen in de weer met doorlekken; pakken maandverband; snachts bed verschonen en heerlijke stemmingswisselingen (soms op het agressieve af). Maarja, ondanks ik er een hekel aan heb zie ik die :evil: nu wél graag komen.... Gek van....

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    er zijn vrouwen die idd weten wanneer ze hun eisprong hebben en dat dit bevestigd wordt door later toch eens te tempen of ovu testen te gebruiken, maar er zijn ook vrouwen die denken hun eisprong te voelen, terwijl dit dus niet het geval is, en ze op de "verkeerde" dagen klussen (al is het natuurlijk nooit verkeerd om te klussen maar you get the point)....

voor nu zou ik gewoon even afwachten hoe je cyclus gaat lopen ,en je kunt er natuurlijk altijd later deze week nog een test tegenaan gooien..

je zou ook de volgende cyclus eens een keer ovutesten kunnen gebruiken om te zien of die pijn werkelijk bij je eisprong hoort of dat het er niets mee te maken heeft....

succes in ieder geval...

5. Vraagtekentjes

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Hallo...

Ben toch maar even bij HA geweest en die heeft ook nog testje gedaan, wederom negtief! Maar nog geen teken van :evil: te bekennen. Waarschijnlijk gewoon lange cyclus...

Wel vroeg ze me of ik geen pijn had met plassen want ze zag teken van blaasontsteking? Veel witte bloedcellen in mijn met moeite geproduceerde mini-plasje en een beetje bloed. Bloed kan dus zijn dat :evil: eraan komt maar dat gevoel heb ik totaaaal niet en met mijn manier van menstrueren had ik wel wat gemerkt denk ik... Anyway, herkent iemand vd blaasontsteking maar m evt niet voelen?
    Of zouden die witte cellen op iets anders kunnen wijjzen? Meestal merk ik blaasontsteking wel (ervaring mee!)...

En maar hard doorhopen op :evil: want als het toch nix is deze maand wil ik er vanaf!

6. Niet meer actief

Ik heb dat ook vaak gehad.
    dat ik bij de huisart kwam en dat ik blaasonsteking bleek te hebben,
    en natuurlijk niets voelen.

ik heb het vroeger ook vaak gehad, mischien dat je ik het daarom wat later pas begin te voelen.

Gr Scootermuis

7. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hoi vraagtekentjes,

Ik had pas geleden ook een blaasontsteking die ik niet heb gevoeld, terwijl ik ze normaal altijd voel. Dus het kan wel!

Succes verder!

Groetjes Simba

Deel Deze Pagina