Ik baal!

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy1983, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    We gaan morgen met zijn 3en naar de efteling, we hadden nog kaartjes van de AH actie. We zijn in juli ook geweest en mijn dochtertje vond het echt geweldig maar dan vooral het carnaval!!

Sinds we er geweest zijn zingt ze het deuntje bijna iedere dag:)
    Ze wil iedere keer het filmpje van het carnaval zien kortom we verheugden ons er al op dat we morgen dus weer met haar naar het carnaval konden!

Hoor ik net dat de attractie gesloten is wegens onderhoud:(
    Ik snap natuurlijk dat dat ook moet gebeuren maar ik baal hier echt enorm van! Tuurlijk zijn er nog genoeg andere attracties en het sprookjesbos maar toch had ik dit zo leuk voor haar gevonden die smile op haar gezicht...

2. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Dat is zeker balen. Kan je niet volgende week gaan dan, of zijn ze dan nog steeds bezig met het onderhoud?

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja het is wel balen natuurlijk misschien een andere keer gaan dan??

Ja nu krijg je dat er veel meer gesloten is omdat het park heel het jaar open is.

Ik was pas ook in de efteling en de pargode zou ook dicht zijn maar hij was gewoon open misschien hebben jullie ook geluk

veel plezier

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

das balen!!!!

wij gaan morgen ook en die stond op de planning!
    tot wanneer is er onderhoud dan

5. Chai

Chai Niet meer actief

Aah, dat vind ik wel zielig voor je kleine meid! :(
    Gelukkig zijn er genoeg andere leuke dingen daar, maar wel super balen zeg!

Veel plezier morgen!

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Andere dag is hier geen optie helaas, hebben vrij genomen en we willen juist doordeweeks. Kaartjes zijn nog geldig t/m 21 november.

@ninja2, nou hopelijk is dat hier ook zo!

@Amfy, er staat dat hij de 16e weer open gaat.

7. Jsvlinder

Oh, das jammer:( Nou ja gelukkig is De Efteling zo groot en hebben ze zulke leuke andere attracties dat het vast wel goed gaat komen.

Ik kan niet wachten tot mijn mannetje oud genoeg is om ook heen te gaan, maar ik denk dat ik het grootste kind zal zijn:D

In ieder geval heel veel plezier gewenst.

8. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
  9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Thx meiden het zal hoe dan ook wel leuk worden!
    Wie weet stellen ze een datum maar als het eerder klaar is dat die dan toch al open is.
    Anders lopen we gewoon naar een medewerker en laten we mjn dochtertje het deuntje zingen misschien zijn ze dan om haha:p

@Shaula, nee denk dat het gewoon onderhoud is alleen normaal ging de efteling natuurlijk dicht en dan werden alle attracties weer nagelopen. Nu is de efteling iedere dag open en dus moeten ze het op die manier oplossen. In november gaat de droomvlucht een tijdje dicht zag ik net op de site.

10. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben zo'n 3 weken geleden in de efteling geweest met mijn zoontje en toen was het carnaval ook al dicht wegens onderhoud.
    Ook ik baalde er best wel van want had me zoontje al een uur lang beloofd dat we erin zouden gaan:(

Maar wens je heel veel plezier!

11. MvN

MvN Niet meer actief

carnaval was 4 wkn geleden ook al dicht... dus denk het hele seizoen?!

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Gaat weer open op 16 oktober dus over 3 dagen net iets te laat dus:p

13. Wilma1978

Wilma1978 Actief lid

27 dec 2009
    249
    0
    0
    Da's zeker balen, wij gaan vijftien oktober. Het was juist een van de weinige atracties waar ik zelf ook wel in wil gaan met mijn zoontje. Hij zal het trouwens ook wel heel erg jammer vinden.

Groetjes

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

duimen dat het wat eerder klaar is hahahaha.

na ja we hebben de thee kopjes sprookjesbos fata morgana en de auto's. ach we gaan ons wel vermaken hahahaha

15. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Jammer zeg. Wij hebben een aantal maanden geleden erg lang gezocht naar mijn favoriet, De Pegasus. Helaas, afgebroken :(

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Haha ja precies!:D

Veel plezier he morgen!

17. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ach, zo gingen wij in september naar Disneyworld (florida) voor de 2de keer en de favoriete atracties van mijn oudste zoon (3) waren ook dicht, hij heeft de hele vakantie gevraagd naar Ariel en It's a small world, maar helaas niets aan te doen.

18. lely

lely Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.328
    0
    36
    NULL
    NULL
    Alweer gesloten? Wij waren in juni in de Efteling en toen was de Carnaval atractie ook al gesloten ivm onderhoud.

19. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Helaas was het carnaval festival nog dicht maar we hebben wel een hele leuke dag gehad!
    En je hebt naast het carnaval nog een winkeltje waar ook van die poppen van het carnaval opzitten en toen ze dat zag begon ze al te zingen:D

Verder heeft dochterlief zich prima vermaakt in het sprookjesbos,volk van laaf, treintje,monorail,droomvlucht etc;)

Wat is het toch een leuk park! Als ik dichterbij zou wonen zou ik een abonnement nemen.

20. Jsvlinder

Gelukkig hebben jullie het leuk gehad en was je meissie niet al te teleurgesteld.

Jep als ik er dicht bij zou wonen zou ik er elke week wel een keer naartoe gaan, denk ik:p:D

Deel Deze Pagina