Wat is jullie ervaring wanneer die binnenkwam? Ik ging hem vandaag aanvragen, zei die vrouw dat het 2 tot 4 weken duurt voordat je hem thuis krijgt, vind ik best lang. Aangezien ik hem eigenlijk voor 1 november moet hebben, ben ik benieuwd of het in werkelijkheid ook zo lang duurt of dat het wel meevalt.
Jeetje wat lang zeg. Ik heb hem weleens eerder gehad maar toen hoefde je nog niet een heel boekwerk er voor in te vullen, ik weet niet eens meer hoelang het toen duurde..
ik had het binnen een week binnen. maar mijn collega had er ruim 4 weken op moeten wachten terwijl we in dezelde buurt wonen, voor hetzrelfde doel de verklaring nodig hadden en bij dezelfde stadswinkel waren geweest. (hij had niks gedaan hoor hihihi het duurde gewoon erg lang)
Alle 3 de keren binnen 4 dagen binnen...nou scheelt het heel misschien dat ze bij mij zo klaar zijn omdat ik regelmatig "gechecked" word door de AIVD. (Mijn pa zit bij de luchtverkeersleiding, dan wordt zo af en toe jijzelf + je familie bekeken door de AIVD. Kijken ze naar mails, telefoongesprekken en criminele activiteiten en contacten enzo)
Tegenwoordig maar 8 dagen ofzo! Doen ze digitaal. De eerste keer duurde het inderdaad 2-4 weken en de laatste keer ( vorig jaar ) duurde het 8 dagen! Succes