iemand verstand van routers?

Discussie in 'De lounge' gestart door shanai, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    gisteren een router gekocht, en mijn man gevraagd deze te installeren thuis. dat ging allemaal niet zo makkelijk als ik dacht en daar ging heel wat tijd in zitten. natuurlijk wil ik het graag nu meteen, dus je raad het al mijn man is vanmiddag weg en ik heb de router geinstalleerd. best te doen en dat voor een vrouw.
    alleen een ding is niet helemaal gelukt, maar wil natuurlijk wel de oplossing hebben voordat mijn man thuis komt ;)
    de router is van linksys en moet tijdens de installatie met een blauwe kabel verbonden worden aan de computer. de vraag is dus: deze kabel kan toch niet blijven zitten want dan heb ik nog geen draadloos internet? onze computer is vrij gedateerd dus heb ik een netwerk adapter nodig die ik zojuist besteld heb. Kan de blauwe kabel eruit zodra ik de netwerk adapter gebruik in de computer?
    hoop gewoon het antwoord te vinden voordat mijn man er is, vandaag mijn vraag hier

2. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Eh.. :( Ik hoop dat je een oplossing kan vinden want ik heb geen idee! Succes ermee meid!

3. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek

Ja dan kun je de kabel eruit halen als je de goeie netwerkadapter hebt.

Kun jij ff stoer doen tegen je man... hihi :D:D

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    ja, idd...
    Heb je goed gekeken naar de netwerkkaart die je besteld hebt icm met je pc en router? in dat geval: geen probleem!
    stoer hoor!!!
    (maar ehm, waarom wil je met een desktop draadloos internet?)

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    en mijn vriend voorgelezen en die vraagt:
    Zit er in je computer een draadloze adapter?

6. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    geen draadloze adapter vandaar dat ik een netwerk adapter heb besteld. deze komt morgen binnen. dus als ik het goed begrijp kan ik dan draadloos internetten op mijn desktop. wil draadloos internet op de desktop omdat deze boven staat en de kabels mij in de weg liggen.
    mijn man heeft nog niks gezien dus zeg niks totdat ik morgen de netwerk adapter heb aangesloten. hopelijk lukt het!

7. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Heb je Ziggo? Ziggo en Linksys werken niet altijd samen, Sitecom geeft ook soms problemen.

Verder is het van groot belang dat je goed de gebruiksaanwijzing doorleest er zit vaak namelijk een stappenplan bij waarbij je precies ziet wat je moet doen.

Deel Deze Pagina