Wij hadden een oude hometrainer die we weg wilden doen. Drie dagen geleden zette we hem op marktplaats neer GRATIS. We kregen 12 reacties van mensen. Afgesproken met nummer 1. Afgesproken met nummer 1, die vervolgens 40 minuten na de afspraak mailt met: oh sorry, vanavond gaat niet lukken, mag ik morgenavond komen? Volgende dag: nummer 1 kwam niet opdagen. Dus wij een boos mailtje gestuurd dat ze de boom in kon en belden nummer 2 op: hee, over die hometrainer, wanneer kom je? "Ja ik kom hem vanmiddag om 13:00 halen". 17:30 nog niemand. Wij hem opgebeld. "Ja nummer 2 is er niet, ik zal zijn nummer opzoeken en je terugbellen". Nooit teruggebeld. Nou, nummer 2 kan ook de boom in. Nummer drie gemaild.... Geeft gewoon niet binnen 5 uur antwoord. Ik werd zo boos. Ik heb het ding op de weggeefhoek gezet hier in mijn omgeving en gezet: wordt niet verloot, de eerste de beste die hem komt halen mag hem hebben - dit is het adres. Binnen 20 minuten was het stomme ding waar we dus al dagen van af wilde opgehaald en konden we de nieuwe hometrainer neerzetten. Wat denken jullie? Mailt nummer 3 vandaag terug dat hij volgende week wel even wilde komen kijken... Ja daaaahaaaaag Respond!
dat vind ik dus belachelijk.. en absoluut niet netjes van nummer 2 om niet terug te bellen en van nr. 1 om niet meer te komen opdagen.. maar daar kan nr 3 niks aan doen.. die moest misschien wel werken of was niet thuis en kon niet eerder op je mailtje reageren. maar ik snap dat je na 1 en 2 gefrustreerd kan raken.. maar dat is weer anders dan iemand die aangeeft te willen kopen niet terug te mailen met dat het te lang duurt voor dat deze komt of aan te geven dat je het niet zo lang vast wil houden of wat dan ook en pas na meerdere mails van mijn kant reageren met dat er iemand komt kijken die avond en daarna dat ie verkocht is. mijn vader had mogelijk ook eerder willen gaan als hij wist dat men dat graag had. maar ja dat werd niet verteld ( als dat dan al de rede is geweest)
Tja... Wij wilden het ding kwijt - en hebben hem daarom gratis aangeboden in de hoop dat hij zo snel mogelijk opgehaald zou worden. In principe hadden we er nog best wel wat geld voor kunnen vragen. Overigens vind ik een tijdsbestek van 29 uur om te reageren op een e-mailtje echt veel te ver gaan. Sorry hoor, maar dat hij moet werken en niet kon reageren op de e-mail gaat niet op na zoveel tijd. Niemand werkt 29 uur achter elkaar en je ligt ook niet dood onder een steen ofzo.
sorry lees niet goed, ik dacht dat nr 3 binnen 5 uur niet had gereageerd en je hem toen op de weggeefhoek had gezet. tja idd 29 uur is idd wel wat laat..daar heb je gelijk in.. dan vind ik het anders..