Als ik heeel goed kijk zie ik een tuurstreepje. Je bent ook nog vroeg, hopelijk wordt ie de komende dagen donkerder.
Ik wil je niet ontmoedigen maar dit soort streepjes heb ik elke keer aan t einde van mn cyclus. Ik geloof het pas als er een duidelijke 2e streep staat. Hopelijk heb je die van de week!!!
Nou ik was te enthousiast geloof ik. Vanochtend was het streepje veel minder zichtbaar. Zie de foto maar. Ik heb nog wel knallende koppijn maar verder is alles weg ben echt ff heel teleurgesteld. Dames dat bovenste streepje .... is toch echt wel duidelijk toch ?
Bovenste is van gisteren. Ik vind m roze. Maar het moet vals positief zijn... dan heb ik 4 vals positieve kv testen gehad... of tis misgegaan gister en dat ik daar al die klachten door had gisteren en eergisteren
Het ziet er echt naar uit dat t mis is gegaan en niet dat ze vals zijn. Zijn ze te roze voor... Balen zeg...
Ik denk ook dat ze vals waren,of indrogers,Ik vind ze niet roze.Jammer meis,of ze nou vals waren of het vroeg is misgegaan,het blijft niet leuk,in beide gevallen was je al een beetje blij.Succes in de volgende ronde.
Welke vind je roze dubbeltje ? Alleen deze foto of ook andere ? Zo stom dat het in 2 dagen oploopt en dat je ineens bijna geen streepje meer hebt ik denk dat dit al de 2e x is dat het achter elkaar is misgegaan. Vorige maand had ik hetzelfde. Wanneer moet je dan nd huisarts gaan ? Voel me er echt mega down onder nu nu de laatste ronde voor operatie van ml... Of ik ben gewoon n streepjes plasser hihi.
Ik ben trouwens pas 10/11 dpo. Kan het nog ? Dat eerdere testen vals waren... en dat gister innesteling was
De bovenste test lijkt me meer grijs dan roze. Maar ik denk dat het al heel vroeg mis gegaan is hcg maak je aan na de innesteling
Is zeker jammer. Je bent nog wel heel vroeg. Weet je dat daarom vroeg testen echt wordt afgeraden? Bijna 50% gaat nog mis. Ik heb er ook ervaring mee. Toch aan de andere kant: Geen bloed geeft moed, toch?
Vreselijk dat vroeg testen idd. Ik kan me niet bedwingen na dag 9. Ik moet pas woensdag ongesteld worden. Ben benieuwd.
Zeker jammer !! Vandaag NOD en geen ongi. Maar ook geen positieve test vanavond. Ben bang dat het ronde 6 word.. en hopelijk snel.mn ongi. Ik heb ovu testen gedaan dus weet mn eisprong zeker ! Hoop dat t vanaaf nog doorbreekt en mn cyclus op 30 houd....