Afgelopen februari (zaterdag de 2e om precies te zijn) ben ik bevallen van een prachtige zoon. Afgelopen maand weer gestopt met de pil en geheel tegen de verwachting in meteen aangeteld. Dus misschien wel weer een februari kindje. Geweldig. Wel jammer dat nu er al verschillende mensen zeggen: zeker een ongelukje. Ze reageren vervolgens heel verbaasd als ik uitleg dat het wel degelijk gewenst is. Oke misschien wel een beetje vlugger dan gedacht, maar dat maakt helemaal niet uit. Toch! Hopelijk gaat het deze zwangerschap weer net zo goed als de vorige. Ondanks dat ik nu met een dubbele dosis hormonen zit gaat het goed. Wel weer spannend tot aan het eerste bezoek bij de verloskundige.
Van Harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap het is jullie keus en die moeten ze maar respecteren.
Ik begrijp hoe jij je voelt bij dat soort commentaar hahaha maar toch een hele dikke proficiat! nu kan je dubbel genieten van een baby in je armen EN buik! grtz Ramona
Hoi! Ik ben ook bevallen, pas gelden, in april (3) van een mooie zoontje! Maar wij gaan er weer voor hoor , wij willen graag een groot gezin en lekker kort op elkaar. Ligt er gewoon aan hoe je je zelf voelt, als je je goed en lekker fit voelt en er voor wilt gaan, kan dat toch ook? Vroeger ging dat ook zo dus dat is helemaal niet gek vinden wij. Groetjes, en gefeliciteerd! Mandy
meissie let niet op wat andere zeggen en geniet lekker van deze mooi zwangerschap... meis onwijs gefeliciteerd en laat een ander lekker kletsen weten niet beter... knuffel manuela
Ach leuk gefeliciteerd ik was ook binnen 3 mnd zwanger en idd iedereen vraagt: is het gewenst of: wat kort op elkaar. Gezeik! Gaat best goed komen en nu zijn de twee mannen net een tweeling. Nu ben ik weer zwanger van de 4e en daar zit dan weer 3 en ene half jaar tussen want druk is het wel! Succes en geniet ervan!
Vooroordelen heeft iedereen klaar... heel vervelend... als jullie zo snel achter elkaar kinderen willen laat mensen lekker denken/zeggen wat ze willen.. go for it en geniet er lekker van! en gefeliciteerd
Hallo Wat leuk, gefeliciteerd! Toevallig maak ik presies hetzelfde mee! Ik ben 10 weken zwanger en onze zoon is nu net 6 en een halve maand oud, en zal dus nog maar net 1 jaar zijn als ons 3e kindje geboren word, we wouden na hem wel nog een baby krijgen maar niet zo snel, het is toch gebeurt en we zijn er heel blij mee, het heeft veel voordelen, en tussen onze dochter van 4 en onze zoon zit dus wel een groot leeftdijdsverschil dus veel mensen reageerden heel vreemd dat is dan wel jammer, maar veel plezier er van! Groetjes, Joyce
Hoi, allemaal dank jullie wel voor jullie bemoedigende woorden. Jullie ook allemaal heel veel succes deze zwangerschap. Geniet ervan, nu en dadelijk als je de kleine uk in je armen houd gr