Ik begin mij nu toch wel echt goed zorgen te maken.

Discussie in 'De lounge' gestart door Rietje88, 4 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Rietje wat vervelend!
    Maar hopen dat er iets uitkomt zodat je ervoor behandeld kan worden!

2. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

De huisarts vond het niet genoeg voldoen aan een holte ontsteking. Net bij de tandarts geweest en mijn gebit is prima. Foto gemaakt en geen ontsteking te zien. Nu blijft over groeit er wat in/tegen de holte aan en zo ja wat....

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    En hoe ga je antwoord krijgen op die vraag?

Terug naar de huisarts. Vertellen dat je bij de tandarts bent geweest. Verwijzing vragen naar KNO.

4. Rietje88

Er is gelijk een doorverwijzing kno geregeld gisteren. Daar moet ik vandaag of morgen voor terug gebeld worden.

Ik blijf voor mijzelf even herhalen dat het van alles onschuldigs kan zijn waar dan gewoon even wat aan gedaan moet worden.

Maar mijn moeder heeft op mijn leeftijd kanker gehad (overlever) en mijn vader is een aantal jaar terug overleden aan kanker. Daarbij ook veel mensen in de familie die bij lange na niet in de buurt van hun pensioen zijn gekomen. Hallo hyperventilatie... En nog zo dom ook, want er zijn vast genoeg onschuldige verklaringen.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Er zitten nog veel stappen tussen holteontsteking en kanker hoor! Zeker gezien jouw symptomen verwacht ik toch een ontsteking, mogelijk heb je ook een vergroeiing jn je holtes waardoor het verder wat atypisch is? Zo'n vergroeiing is niet ongewoon!
    Hopelijk kun je snel bij kno terecht en heb je snel een werkende aanpak/behandeling!

6. Rietje88

Ja daarom, genoeg mogelijkheden. Dat denk ik ook het grootste deel van de tijd. Maar dan komt even dat vraagtekentje, fractie van een gedachte en dat zorgt dan gelijk voor een kettingreactie aan lichamelijke reacties...

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh ik begrijp je angst!
    Maar weet je wat? Genoeg tijd om beren op de weg te zien als het daadwerkelijk nodig is!!
    Tot die tijd jezelf niet gek maken hoor!

8. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.251
    11.848
    113
    He gelukkig ben je doorverwezen.
    Nu jezelf niet gek maken (ik weet het, makkelijk gezegd). Het kan van alles zijn.

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Nou ben ik geen arts, maar het lijkt mij wel een holtenontsteking.. En een fikse ook. Mijn moeder had die vroeger chronisch en dat klinkt precies zoals jij het omschrijft

10. Gelukkig ben je doorverwezen.
    Collega van mij steeds druk op dr oor, liep ook wat uit..
    Blijkt na heel veel volhouden en onderzoeken hersensvocht te zijn.
    Word geopereerd binnenkort.

Veel sterkte!

11. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.186
    823
    113
    Hoi,

kan het geen aangezichtsverlamming zijn? De ziekte van Bell of zoiets? Daar komt ook migraine bij kijken en zenuwpijn en verlamming in het gezicht. Duurt 6 weken geloof ik en dan gaat t weer over.

12. Rietje88

Ik zie dat er nog wat reacties bij zijn gekomen sinds ik voor het laatst keek. Vandaag belde ik de kno voor het maken van een afspraak. Ik moest weer terug naar de huisarts omdat de assistent op basis van de klachten het idee had dat het een spoedje was. Naar de vervangende waarnemer geweest. Die heeft met de kno overlegt en ze vonden dat het daadwerkelijk spoed heeft. Hij denkt dat er een zenuw knel zit. Dus morgen naar het ziekenhuis. Over een week leek mij ook prima, dus ik ben een beetje verbaast. Maar goed, dan is er iig ook snel duidelijkheid.

Chronische holteontsteking had ik ook als eerste aan gedacht. Daarom was ik ook verbaast dat zij het niet in het geheel onder een holteontsteking vond vallen.

De migraine heb ik afgelopen anderhalf jaar veel gehad. Het kan zijn dat het er los van staat en met de hormonen te maken heeft.

13. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Heel veel succes morgen. Hopelijk snel duidelijkheid waar de klachten vandaan komen!

14. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.574
    113
    Succes morgen

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Succes!

16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Succes morgen!

17. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Fijn dat die kno adequaat handelt, succes!!

18. Amare

Amare Niet meer actief

Hoe gaat het met je?

19. s82

s82 Actief lid

10 mei 2011
    451
    18
    18
    Hoe is het nu met je? Wat zei de KNO arts?

20. Rietje88

De kno arts bevestigde wat de huisarts al zei. Dat het niet leek op een bijholteontsteking. De antibiotica heeft deze keer wat beter gewerkt, maar het gevoel dat er wat zit is niet verdwenen. Het doet geen pijn meer gelukkig. Er is een ct scan gemaakt dezelfde dag. Donderdag aanstaande ga ik naar het ziekenhuis voor de uitslag.

De bult op mijn gehemelte is wel pijnlijker geworden. Ik ben dat helemaal vergeten te melden mocht dat nog evt iets zijn dat er verband mee zou kunnen houden.

Als ik naar mijn gevoel luister dan denk ik dat er een abces of cyste heeft gezeten die de boel blokkeerde en gesprongen is. Ik ben benieuwd of als dat zo is ze daar op de foto de resten van zouden kunnen zien.

Deel Deze Pagina