Ik begin vandaag!

Discussie in 'De lounge' gestart door Loe, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    ik zat ook aan de shakes e.d te denken, maar vult het ook een beetje, heb het idee dat ik niet een paar uur kan ' leven' van een shake...??
    wil me er niet minder fit hongerig of niet lekker van gaan voelen namelijk

thnx alvast;)

2. Loe

Loe Niet meer actief

whoe zeg ik vind ze vies! als je van toetjes houdt, heeel romig en sterk qua smaak. Kreeg het advies al ze niet te mengen met 200 ml water, maar 400ml. Ben vanmiddag zelfs teruggeweest om de chocola te ruilen voor de vanille. Wahahhaa, ze zijn allebei vies. toch maar volhouden.
    Heb wel honger hoor! Drink er wel (ivm zout enzo) een opkikkertje bij. Die smaakt me nog het best haha!

3. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Weightcare moet gemengd worden met magere melk. Gister de choco en vanille gemengd en was echt lekker. Ik ben wel een toetjesmens.
    Ik weeg me iedere morgen na het plassen in mijn nakie! Het resultaat schrijf ik lekker oo de spiegel, dan weet ik waar ik het voor doe! Er is ook een leuke app van myalert.
    Succes weer vandaag!

4. Ik zou ook weightcare gaan gebruiken. Heb 1 keer banaan en 1 keer vanille gedronken. Op zich best te doen (behalve die nasmaak, ieeehw), maar die KLONTJES! Hoe hard ik ook roer, ze blijven erin zitten! Heb al geprobeerd om er minder melk bij te doen, dan te roeren en dan weer wat melk erbij, maar ook dan zitten er allemaal klontjes in (en ik ga echt niet zo'n achterlijk dure shaker bestellen) ;)

Nu heb ik maar een zeef gekocht.. Nu alleen de motivatie nog even terugvinden om weer te beginnen :(

5. Loe

Loe Niet meer actief

poe,ik vind t echt vies hoor jakkie, zo'n romige melk nasmaak. vandaag maar eens aardbei proberen. Had wel honger toen ik in bed lag. Helaas wel gezondigd, een trekdropje en een plakje snijworst. Slecht he.
    Vandaag weer op voor een nieuwe ronde. Net mijn officiele ochtendboterham op haha, en straks begint het shake verhaal opnieuw.

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    In de blender heb ik daar nooit geen last van nu gebruik ik geen shakes meer maar alleen een proteinedieet, deze shakes bevatten nog teveel koolhydraten waardoor je honger blijft houden, eiwitdieten zijn 100 keer makkelijker omdat je juist geen honger hebt maar goed dan mag je ook geen boterham e.d. maar dan kan je wel blijvend 10/15 kilo in 2 maanden kwijtraken als je wilt!

7. brigges

brigges Niet meer actief

Ik ben vandaag begonnen met de modifast shakes.

Overdag neem ik de shakes, maar 's avonds neem ik wel mijn avondeten hoor. Anders hou ik het gewoon echt niet vol.

Ik vind het ook niet zo gezellig...man en kind lekker aan het eten en dan zit ik daar met m'n shakie ;)

Overdag dus streng, en 's avonds een normale portie warm eten

8. brigges

brigges Niet meer actief

Ik had vanochtend de vanille shake, maar pfff is toch wel erg zoet.

Qua honger valt het me nog wel mee eigenlijk. Oke, ik lust best wat hahaha, maar het is goed te doen. Over een uurtje neem ik m'n middagshake en dan is het aftellen naar het avondeten ;)

Op naar de 10 kilo minder ;)

9. Loe

Loe Niet meer actief

vies he, dievanille. BAh bah bah. Aardbei is wel stukken beter, ben gisteren voor de 2e keer naar de winkel gegaan om ze om te ruilen. Bleh.
    Ik was trouwens nou wat zal ik zeggen 2ons afgevallen? Echt nog niks, mag ik ook niet verwachten natuurlijk,maar ik heb honger joh! Vooral 's avonds en eind van de middag. Gisteren alleen stukje vlees gehad. Shake had ik met spelen met L. voor de helft omgekieperd op het laminaat. Zo zoet is het, het plakte heeeeeeeeel goed haha.

Nou ja, doorzetten maar he. Zo maar weer een aardbeienshake, maar ik gruwel wel van al die dingen. Heb mueslirepen gehaald bij kruidvat, bevatten maar 85 Kcal. Nog minder dan de dure repen van Weightcare of Modifast volgens mij.

Succes weer!

10. brigges

brigges Niet meer actief

Ik ga nog niet op de weegschaal staan... ik ga me zondagochtend dan voor het eerst wegen en dan telkens die zondagochtend aanhouden als weegmoment.

Nu heb ik het wel moeilijk hoor...ik had voor mijn zoon een broodje hamburger gemaakt...als verwennerij op woensdagmiddag je kent het wel.

Het hele huis ruikt naar die lekkere hamburger :$

Zometeen neem ik de aardbeienshake, eens kijken of dat te hachelen is ;)

Ik weet wel dat ik het echt niet kan volhouden om alle maaltijden te vervangen door de shakes. Ik blijf wel avondeten.

Morgen ga ik wel ff langs het kruidvat voor die repen, goeie tip van je.

Succes weer he

11. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Het handigst is zo'n shakebeker,geen klontje te zien!
    En misschien kun je de smaken mengen,bv aardbei met vanille. Ik kan er niks aan doen maar..ik vind ze heerlijk!
    Vandaag aan het werk,merk dat ik wel wat meer honger heb dan wanneer ik vrij ben.
    Hou vol ladies!!

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Die chocolade shake is echt vies.
    de caramel pudding met veel (400ml) water is dus wel goed te drinken!!
    Wat ook lekker is, crunched ijs erin!!! Dan is het net een milkshake.

En dames, probeer die musli echt niet!!! Die is echt zoooo goor!! Ik wilde de door zelfs niet aan een ander cadeau geven, heb hem zo weggegooid.

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hoi dames

Afgelopen maandag hebben ze PCOS bij mij geconstateert, en op advies van de gyn probeer ik nu af te vallen. Over drie maanden wil hij me terug zien. (Hopelijk dan wat kilootjes lichter;)) Heb al 2 maanden weightwatcher gedaan, en daar ben ik 3kg mee kwijtgeraakt. Zit nu precies op 100kg. Dus er moet nog aardig wat vanaf!
    Daarom ben ik vandaag ook begonnen met Modifast. Vanmorgen een aarbeienshake op en die vond ik best wel lekker. Dadelijk nog maar eentje...chocola of banaan. Ik moet nog kiezen :D (maar zo te lezen is die chocola niet lekker:()
    Hebben jullie trouwens al eens een vanille geprobeerd en dan een smaakextract toegevoegd? Ik heb ergens gelezen dat dit mocht. (Ik hou namelijk erg van cocos, maar weet niet of dit lekker is bij die vanille.)

Liefs
    Tina

14. brigges

brigges Niet meer actief

Ik vind de vanille wel lekker...wel zoet maar goed te doen in tegenstelling tot de aardbeienshake die ik vanmiddag had... die vond ik niet zo geweldig. Zo zie je maar hoe smaken verschillen ;)

@Daphne, ik ga die caramelpudding mogen halen! ff kijken of ik 'm ook zo lekker vind

15. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Heeee! Kom je ook bij de afvalclub????

16. Loe

Loe Niet meer actief

haha, ja die repen heb ik allemaal al weggekocht bij de kv hier.

Pff, ik vanavond ook avondeten op, ik was zo naar. Vanochtend een boterham, vanmiddag shake en kopje jus dorange. Verder niks. Ja, dextro energy! Vanavond toch wat avond eten op, geen shake meer nu vandaag.

Jammer, bij de dirx waar ik de modifast in de aanbieding heb gekocht, hebben ze geen caramel, ook geen banaan. Ik zit dus nogal vast aan de aardbei en een geopend pak vanille en een geopend pak chocola.

Het leek er vanavond op dat ik zo goed als 1 kilo ben afgevallen!

17. Loe

Loe Niet meer actief

Jullie ook zo'n rammelende buik? pfff.....

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hier de eerste dag goed doorstaan. Geen extraatjes, enkel mijn shakies!
    Vanmorgen glimlachte de weegschaal naar me :D 0.9kg in 1 dag! WAAW! Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Is wel een stimulans om vol te houden. Dadelijk mn eerste shake voor vandaag nemen. Heb alvast water in de vriezer gelegd :) Dan is ie extra koud.

Ik ga het voorlopig bij shakes houden. Zaterdag maar weer even langs het kruidvat. Denk dat ik dan ook eens vanille ga proberen. Aardbei, chocola en banaan vind ik best meevallen. Maar ben een makkelijke eter ;)

@Loe: Mijn buik/darmen hebben gisteravond ook liggen rommelen. Manlief vroeg aan me of er een beer onder het bed lag :D

19. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik ben nu zo'n 6 weken bezig met het cambridge dieet en al bijna 13 kilo lichter! :D

Het is wel iets duurder dan modifast etc.
    In het begin was het echt even doorbijten, vooral de eerste 3 dagen! Maar daarna is het goed vol te houden.
    De shakes zijn allemaal ook echt goed te doen!!
    Na 2 weken mocht ik ook repen, soep en pap er bij! Heerlijk!
    Ik ga nu niet meer als een speer met afvallen omdat ik af en toe een boterhammetje eet met de kids maar val nog steeds gemiddeld zo'n 1,5 kilo per week af! (Volgens mijn consulente kan ik makkelijk 2,5 kilo per week kwijt raken, maar vind het best zo)

Nou, zet hem op!
    Jullie kunnen het!

20. brigges

brigges Niet meer actief

Vandaag start dag 3 met de shakes.

Gisteren gewerkt en pffff..toen had ik echt berehonger... Ik vond het bijna niet te doen, maar heb wel volgehouden.

Nog steeds met 2 shakes per dag en dan m'n avondeten. Zonder m'n warme hap ga ik tegen de vlakte denk ik ;)

Meiden die al zoveel zijn afgevallen met de shakes, mijn petje af hoor..heb er echt respect voor. Ik vind het zo moeilijk :(

Deel Deze Pagina