He Ladies, Ik heb een leuke site gevonden die volgens mij nog niet zo heel erg bekend is. http://www.ikbenzwanger.com Je kunt er een vragenlijst invullen wat je voelt in de periode voor je NOD en dat wordt dan vergeleken met de symptomen van zwangere vrouwen. Je krijgt een score te zien en een uitslag. Natuurlijk is het weer niets op je op vast te pinnen maar wel grappig...
Hahah ook gekeken... en gedaan uiteraard...... 12p.. dus ik zou zwanger zijn...... ff afw88 maar he tot volgende week
haha ik heb hem gedaan had 14 punten, maar weet al dat ik niet zwanger ben. Ik heb de symptomen ingevuld die ik vorige maand had. dus tsja wat zal ik zeggen. Ze hebben ook een online test, voor de meesten hier wel bekend maar is ook grappig. daar kwam bij mij zelfs 87% uit haha
die test is wel leuk jah ze zeggen dat ik wel eens zwanger kan zijn en goed op moet letten, ben benieud , maar bind me iss nergens aan vast We w8 wel ff af Veel liefs winnie
Ik ben nieuw hier en het forum hier is erg leuk , ook de site met vragen gekeken , is inderdaad grappig , maar dan ben ik helaas niet zwanger deze maand . Even voorstellen 32 jaar , moeder Elodie heb een zoontje van 2 en dochter van 4, 2 maanden geleden heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen en mijn man en ik hopen nog een derde kindje te krijgen .
haha nou mijn dag is goed! volgens beide test ben ik zwanger! Nou maar hopen dat het ook echt zo is.. maar wel grappig hoor
ik heb de test net gedaan met oog opwat ik toen voelde en had dus echt 0 punten ik had oo echt nergens last van nou ben inmiddels toch echt 13 weken zwanger
11 punten voor mij. Ik zou weleens zwanger kunnen zijn. Alleen jammer dat ik vanmorgen negatief getest heb.
Na twaalf weken neemt het HCG hormoon ook af, dus heb je minder klachten. Wel grappig zo'n test. miel
Hoi, Ik heb ook de test doorlopen! hihihi 6 punten, dus ik moet maar gewoon afwachten! Is ook wel erg vroeg als het zo mocht zijn!