ik begrijp deze topics niet

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mandarijn, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    Topics waarin allerlei mogelijke symptomen opgenoemd en dan de vraag of men op het forum denkt dat men zwanger is?
    ik merk dat ik me telkens afvraag wat ik in godsnaam daarop moet antwoorden en steeds komt bij me op: ga een test doen dan weet je het!
    Wat ik met dit bericht wil zeggen: ik zie echt het nut van dat soort topics niet in en voel me eigenlijk een beetje geiriteerd dat ik weer zo'n bericht heb zitten lezen
    Zijn er meer mensen die dit zo vinden of ben ik nou zo'n ................. :rolleyes:

:(:

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik snap wel wat je bedoeld
    Ik test niet gauw want weet dat alle eerste symptonen ook kunnen leiden tot een aankomende ongi...Maar meis lees het niet meer als je er geirriterd van raak

3. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Hahaha , je bent zeker niet de enige.
    Al die "schijnzwangerschappen"

Waarom zou je het hier vragen, een test koop je om de hoek en dan weet je het zeker.

ik vind dit onderdeel ook meer iets om je eerste misselijkheden, kwaaltjes, spanningen etc etc te bespreken...

4. Niet meer actief

Dit is toch een site waar je alles kwijt kunt? dan vind ik dat dit ook moet kunnen. Soms is het ook fijn om te kijken of iemand je kwaaltjes herkent. en wat nou als de test negatief is maar je vertrouwd het toch niet dan is het toch fijn om dat hier even kwijt te kunnen. en ja idd voor de mensen die het irriteren moeten gewoon niet reageren.

5. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    dit is inderdaad precies wat ik bedoel,
    zwanger willen we allemaal worden (die het nog niet zijn) en telkens als ik zo'n topic open denk ik dat het gaat over echte eerste symptomen, van iemand die weet dat die zwanger is en dan vertelt wat voor symptomen ze heeft,
    maar deze berichten van: "misschien ....... "
    sorry maar ik zie daar echt het nut niet van

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deze vraag/opmerking hoort hier niet echt thuis, nergens eigenlijk (vind ik).
    Iedereen mag het hier over haar symptomen hebben. Als je het niet de moeite vindt om hier weer op te reageren kan je er voor kiezen niet te reageren.

Deel Deze Pagina