Ik ga er ook gelijk rare dingen van denken.. Maar hij zou het wel gewoon zelf moeten kunnen opvragen inderdaad, aangezien het dossier van hem is..
je zou bijna denken, ze is ook gewoon ook heel vaag van aard. Ik hoop echt niet dat er wat ergs uitkomt en anders zocht ze gewoon aandacht! Maar het heeft toch geen nut dat ze het verborgen houd de waarheid komt altijd boven water!
In principe mogen ze dit alleen aan de patiënt zelf geven. Dus hij moet het zelf doen, of hij moet jou machtigen.
Ja precies, dat had ik ook aan mijn man aangegeven, eerst zelf opvragen en dan haar ermee confronteren met wat er dan ook uitkomt..
Heel apart. Ik ga ook meteen aan allerlei rare dingen denken. Vind het wel een beetje vreemd van jouw schoonmoeder.
Kan ik mij ook voorstellen, ze gaan het niet zomaar geven, maar ik ga het vanavond met mijn man over hebben of hij belt haar zelf op, want tegen mij zegt ze niets meer...
Is verder alles wel goed met je schoonmoeder? Bedoel, heeft ze vaker zulke acties waar ze de aandacht erg op zichzelf legt? Of hangt ze nog steeds erg aan haar kind? Dat soort dingen?
Hij heeft gewoon recht op zijn dossier en als ze niet wilde dat hij er nieuwsgierig naar zou worden, had ze haar mond maar helemaal moet houden. Iemand nieuwsgierig maken over zulke dingen en dan geheimzinnig gaan doen, sorry maar daar zou ik echt pissig van worden. En ik zou het dossier dus gewoon lekker opvragen. Zijn leven, zijn dossier en dus zijn goed recht.
Ja ze is ook heel apart, ze stookt echt met iedereen. Het contact is ook heel stroef geweest en het ziet ernaar uit dat het hem weer niet gaat worden. Ze praat altijd zo negatief over haar eigen zoon! Ja voor het ongeluk was hij iemand die heel slim is en na het ongeluk het wantrouwig, karakterverandering, niemand heeft vertrouwen in hem blabla
Wat ik even niet begrijp is hoe zij aan dit dossier komt? Heeft ze dit echt jarenlang bewaard van vroeger? Want dan zou ik haast denken dat zij iets met het ongeluk van toentertijd heeft te maken of dat hij een andere (biologische) vader heeft dan hij altijd gedacht heeft. Het zegt namelijk ook wel iets als ze het document jarenlang heeft bewaard als een groot geheim Het lijkt wel een soap, wat een kinderachtige vrouw je schoonmoeder. Eerst de boel een beetje opstoken, maar uiteindelijk niets willen zeggen..
Nee ik denk geestelijk helemaal niet, als zij wat heeft, heeft ze ieder keer maar aandacht nodig etc. Ik ben nu zwanger van mijn 2e kindje, maar als ik klachten heb en ik spreek ze uit bijv. dan lacht ze erom en begint ze weer over haar zelf. Ze vraagt ook echt nooit aan mij van hoe het is enz. Het is continue haar, haar en nog eens haar :x
Ze heeft dit document al 22 jaar in haar bezit, maar in tussentijd nooit laten zien of lezen aan mijn man. Laat staan geven! Wat mij wel opvalt is dat ze ook ieder keer over haar ex man praat, het lijkt wel of ze het daar nog steeds niet overheen is ofzo (is ook al 24 jaar terug). En ze vergelijkt haar ex man ook nog steeds met haar zoon op een hele negatieve manier!
Aandachttrekker dus..... Helaas zal ze altijd zo blijven en alles doen om aandacht te krijgen helaas. Je vriend zal zelf een besluit moeten nemen hoever hij hierin mee wilt gaan.
Dan wil ze nu waarschijnlijk ook gewoon aandacht. Gaat het nu even om jou en je zwangerschap, krijgt zij niet genoeg aandacht en roept ze wat over een geheim in een dossier. Vraag het voor de zekerheid op. Misschien staat er niet eens wat boeiends in. En anders kijk je dan verder, of je haar confronteert of dat je haar geheel links laat liggen. Lijkt me ook niet fijn voor je vriend dit...
Ja weet je... Zij wilt deze macht over jullie en die heeft ze nu dus. Je vriend kan zijn dossier opvragen dus hij heeft haar niet nodig. Wedden dat als jullie het hierbij laten en achter haar rug om het dossier gaan opvragen en haar geen aandacht meer schenken ze helemaal gek wordt. Het gaat vaak om macht en aandacht, en dat zij haar eigen zoon hiervoor gebruikt is erg. Maar laat je niet gebruiken kies daarvoor. Jullie hebben haar niet nodig voor dat dossier toch?