Ik begrijp echt niet wat ze hiermee bedoeld??!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Babylove84, 17 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Umc radboud heeft de dossiers van mijn man van 20 jaar geleden (en zijn zusje) ook niet meer hoor..

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Pff ts wat schrikken. Dat van het vallen had ze echt wel moeten vermelden! Dat is toch cruciaal om te weten?!

Ik zou het contact inderdaad beeindigen als zij het dossier niet overhandigd.
    Is ze nou helemaal van de pot gerukt?

3. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Vind dat vallen toch wel een belangrijk iets. Stel je voor hij doet aan bepaalde sporten..bijv...wintersporten of iets dergelijks. Is wel gevaarlijk in dit geval.
    En voetbal...het koppen. Misschien ook niet geheel ongevaarlijk in de situatie van je man.

Maar wat een heks van een sm. Pfff....
    Sterkte met de situatie.

4. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Klinkt alsof je het over mijn moeder hebt.
    Ik heb geen contact meer met haar. Ook altijd gedacht, misschien geen goede moeder, maar wel een leuke oma. Totdat er na een aantal gebeurtenissen een knop om ging: ik wil niet dat mijn kind(eren) zo'n iemand als oma hebben. Dan krijgen zij ook elke keer alle ellende mee, kinderen merken en horen alles!

Je schoonmoeder kan het echt niet maken om zulke belangrijke informatie achter te houden. En de manier waarop ze reageert is niet bepaald om over naar huis te schrijven.

5. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Met deze opmerking vermoed ik wel dat er wellicht een andere vader in beeld is geweest, maar dat ze de coma/karakterverandering als verdoezeling of excuus wil gebruiken.

Ze heeft zelf niet door, door er zelf zo mee bezig te zijn en hoog en laag te blijven schreeuwen, dat ze hiermee haar eigen glazen ingooit omdat jullie er nu dingen achter gaan zoeken.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dit dus..

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Zo'n persoon als je sm zou je toch bijna gedwongen op willen laten nemen? Even die draden in haar pan uit de koop halen en ze weer in de juiste volgorde vastmaken.
    Wat een apart mens is dat zeg, als ik je verhaal zo lees. Succes er mee! Hopelijk krijgen jullie het dossier te pakken.

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    brrrrr..... rotsituatie voor jullie.

9. senta

senta Niet meer actief

Ik geloof dat ik inmiddels al haar hele huis op zijn kop had gehad voor dat dossier. Dat jij je nog kalm kan houden zeg knap hoor, Maar laat gaan in haar sop gaarkoken, zij wil aandacht en die vooral niet geven er zijn meer wegen die naar rome leiden. Vreselijk dat ze dit soort dingen achterhoud.

10. klaartje88

klaartje88 Nieuw lid

18 mei 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verhaal zeg misschien een stomme vraag maar heeft hij geen broers of zussen die meer zouden kunnen weten?

11. Gazy

Gazy Niet meer actief

dit! precies dit! brrr... dat had ik echt niet genomen, niet aangekund.

12. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Idd.
    Je sm heeft ze niet allemaal op een rijtje lijkt wel, ik heb medelijden met je man dat hij zo'n aandachtstrekkende moeder heeft.

13. Inmiddels al wat verder?

Deel Deze Pagina