Tips om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liesje76, 29 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik weet dat het misschien een domme vraag is maar hebben jullie iets speciaals gedaan waardoor jullie sneller zwanger werden?
     
  2. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hierover bestaan een heleboel "fabeltjes" bijv. een bepaald standje of een kussen onder je kont, maar de natuur is toch de grootste factor....
     
  3. djezelf

    djezelf Fanatiek lid

    13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Tja bij de eerste werkte sex heel goed! ;)
     
  4. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    :) goede sex wel te verstaan!
     
  5. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    haha, zo flauw wou ik nou tog niet zijn, maar seks is inderdaad onmisbaar ;)
     
  6. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goh daar heb ik de eerste keer helemaal niet aangedacht zeg! ;)

    ik vraag me af hoe ik dat dan de 1e keer heb gedaan....
     
  7. djezelf

    djezelf Fanatiek lid

    13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ach was ff een heel flauw grapje tussen door!
    Er is trouwens een drankje tekoop ( cranberry .. nog wat) wat heeeeel goed schijnt te zijn voor je baarmoeder en dus het innestellen.

    Verder De "randjefietsen techniek" schijnt ook errug leuk en goed te zijn..(geen ervaring mee)

    Ennuh..veel plezier blijven houden erin!

    Succes

    Groetjes Debby

    (sorry voor het flauwe grapje)
     
  8. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    flauwe grapjes kan ik wel tegen hoor!
    ben errug positief ingesteld voor de volgende keer
    heb nl. vorige week een mk gehad

    dat van de cranberry heb ik nog nooit gehoord...is dat echt waar?
     
  9. djezelf

    djezelf Fanatiek lid

    13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
  10. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat klinkt idd goed!

    liters en liters drinken ;)
     
  11. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    ik ben er mee bezig (formula 23 sap), maar of het nou echt werkt?
    Randjesfietsen is wel leuk om te proberen... Maar goed, sex is altijd leuk :)
    Voor de rest kan ik me alleen maar aansluiten bij het feit dat je er gewoon onwijs veel lol bij moet hebben!
    Stiekem zit ik ook op het wachtbankje, en is het allemaal heel erg spannend. Moet mezelf bedwingen om er niet teveel mee bezig te zijn!
     
  12. sabrine

    sabrine Actief lid

    11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Nou als ik al die verhalen moet geloven over tips.............hahahaha
    Gewoon lekker sexen en niet te vaak er over nadenken :) ;)
     
  13. prinsessebes

    prinsessebes Actief lid

    12 jun 2007
    168
    0
    0
    Na het klussen blijf ik een kwartiertje met mijn benen en billen omhoog liggen. ' :rolleyes: ff broeden hoor!' zeg ik dan ... Dit alles tot grote hilariteit van mijn vriendje :D . Ik weet ook totaal niet of het werkt... ben ook nog niet zo lang bezig natuurlijk.

    Groetjes,
    Sonja
     
  14. Noa25

    Noa25 Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    @Prinsessebes; volgens mij helpt dat niet hoor. Heb ik gelezen tenminste. Je zou er alleen snel blaasontsteking van kunnen krijgen.
     
  15. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Alleen als je er gevoelig voor bent hoor! Heb ik geen last van.
    Ik doe het wél! Alle beetjes helpen. Het voelt gewoon niet goed om het sperma er meteen weer uit te laten lopen. Als je beide super vruchtbaar bent, wordt je zo ook wel zwanger. Maar anders,....

    Ik begrijp de topicstarter wel, denk ik. Toen Sterre was doodgegaan, wilde ik ook zo snel mogelijk weer zwanger worden. Toen ben ik ook op internet gaan zoeken naar methodes en tips om zo snel mogelijk weer zwanger te worden. Je wil het zo graag en dan is het eindelijk gelukt en dan ben je weken of maanden later opeens terug bij af.... Je mist het zwanger zijn. En de tijd tikt door natuurlijk. Ik heb geen zin om er weer een jaar over te doen.

    Bij mij is het nog niet opnieuw gelukt (2 rondes gehad), maar wat ik doe:
    - Temperaturen en baarmoederslijm waarnemen, zie www.fertilityfriend.com en/of www.vruchtbaarheid.org. En zie op dit forum bij "Temperatuurkaartjes."
    - Dit vul ik aan met ovulatietests.
    - Na de sex in de vruchtbare periode blijf ik een halfuurtje liggen met een kussen onder m'n kont liggen.
    - In de vruchtbare periode missionarishouding of knie-ellebooghouding (ik bovenop doen we dan wel een andere keer :oops: )
    - Mijn vriend slikt zink, vit c en foliumzuur (denk zelf ook aan je foliumzuur!)
    - Vriend wijde boxershorts laten dragen.
    - Ik drink weinig koffie en alcohol.
    - Proberen vriendje bewust te maken minder alcohol te drinken.
    - .....

    Nou dat is een hele lijst hè! Wel een beetje gênant zo. Ik lijkt wel geobsedeerd. Dat zal ik dan ook wel zijn. Maar ik heb liever dat ik er actief wat mee doe, dan dat ik alleen maar afwacht.

    Succes, op dit forum staan nog veel meer tips. Dit is alleen wat ik uitgeprobeerd heb.
     
  16. Schiepie

    Schiepie Actief lid

    20 jun 2007
    122
    0
    0
    Ik vind het juist een open en eerlijk antwoord!
    Dit is dan wel even offtopic, maar mijn vriendinnen die net mama zijn geworden zijn dus helemaal niet open over dit soort zaken, ze beweren ook allemaal dat het alleen maar rozegeur en maneschijn is om mama te zijn.
    Ze zijn waarschijnlijk bang dat de buietnwereld ze geen goede moeder vind als ze de waarheid vertellen. Zo jammer, ik hoor liever hoe het echt is, en wat juist tegen valt, wat je juist niet moet doen en wat kan helpen. Daar hebben we wat aan toch! Dus ik vind het wel fijn als mensen openlijk durven praten over hun ervaringen!

    Maar even over het mogelijk krijgen van een blaasontsteking.... goed een blaasonsteking is niet fijn.... en antibiotica terwijl je zwanger wil worden zal niet geweldig zijn voor je kindje, maar ik denk als jij normaal er nooit last van hebt, of al jaren geen blaasontsteking hebt gehad, je zorgt dat je je blaas goed leeg plast en je plas niet langer ophoud dan nodig dat het best mee zal vallen, maar ben geen arts natuurlijk.
     
  17. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    De enige tip die ik je kan geven is ook al eerder genoemt en dat is met een kussen onder je kont een halfuur blijven liggen.
    Mijn man moest er ook altijd wel om lachen en erg handig was het niet als het even snel tussendoor was :oops: .
    We deden het altijd om de dag soms elke dag in mijn vruchtbare periode, maar de maand dat het gelukt is had ik wel mijn vruchtbare periode ongeveer uitgerekent, maar hebben we alleen maar sex gehad omdat we daar onwijs veel zin in hadden. Ik ben normaal nooit zo'n giga sexbeest :eek: maar weet niet waar ik last van had die maand zeg ( bedenk me nu ineens dat als een bekend dit zou lezen ik me helemaal dood zou schamen).
    In ieder geval SUCCES!
     
  18. Vera

    Vera Fanatiek lid

    17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Lees ook eens het artikel We vrijen al jaren verkeerd. Hierboven aan deze topic. Dat heeft ons erg geholpen.
     
  19. prinsessebes

    prinsessebes Actief lid

    12 jun 2007
    168
    0
    0
    Heb nog nooit van mijn leven blaasontsteking gehad, dus volgens mij hoef ik daar niet zo bang voor te zijn. Dat hoop ik dan, want blaasontsteking schijnt absoluut geen pretje te zijn.

    Groetjes,
    Sonja
     
  20. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    vind het niet geobsedeerd hoor, anders ben ik het namelijk ook.
    Wij zijn vanaf deze ronde voor het eggie begonnen, maar mn vriend let al een maand op het drinken van alcohol (niet meer dan 2 per keer en niet te vaak), hij draagt altijd al boxers, hij heeft al drie maanden de laptop niet meer op zn schoot (de onze wordt erg warm van de onderkant), hij rook niet meer (deed ie soms voor de gezelligheid), verder letten we op de standjes, leg een kussen onder mn kont etc.
    waarom zou je het niet doen, je weet toch niet zeker of het wel of niet helpt, dus ik doe gewoon alles wat ik denk dat goed is (het tempen en ovu-testen doe ik nog niet, volgens mij voel ik mn ei) En we zien wel wat het gaat opleveren, hopelijk werkt het snel....
     

Deel Deze Pagina