1 dag voor nod positieve ovulatie test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gladysx, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gladysx

Gladysx Lid

16 sep 2015
    36
    0
    0
    Hoi dames.

Ongeveer 1.5 tot 2 weken geleden heb ik mijn eisprong gehad. Afgelopen week negatief getest. Vd week even met ovulatie testen geprobeerd. En ze liepen steeds verder op. Die van vandaag is zo goed als positief. Vandaag een klein beetje bruine afscheiding gehad maar dat is ook alweer weg. Morgen is mijn NOD maar ik durf niet te testen.. gisteren testte ik negatief met de Action test. Wie heeft dit wel eens meegemaakt?

2. arubaantje

14 okt 2015
    41
    0
    0
    verzorgende ig
    Zoetermeer
    Het komt geloof ik vaker voor wat jij omschrijft. Als de ovulatie test donker is en blijft dan kan je zwanger zijn. Maar hoeft niet ik zou er een test tegen aan gooien

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat bedoel je met zo goed als positief? Een ovulatietest is positief of niet. Zo goed als positief bestaat niet (LH schommelt namelijk in je cyclus en voor hetzelfde geld is je ovulatietest morgen gewoon weer lichter) en is gewoon negatief.

Beide streepjes zijn dus minstens even donker begrijp ik of is de teststreep wel lichter dan de controlestreep?

Heb je een foto van je "zo goed als positieve" ovulatietest?

Overigens maak je ook tijdens je menstruatie LH aan en ook dat kan zich door een tweede streepje uiten op een ovulatietest. Heel normaal dus eigenlijk.

Gezien je bruinverlies en dat je 1 dag voor je NOD zit, hoop ik niet dat het een voorbode is van je menstruatie....:(

4. samaa

samaa Niet meer actief

Een positieve ovulatie test rond nod kan duiden op zwangerschap. Action test heeft wat meer hcg nodig ik zou voor de kruidvat 2 voor 5 of nieuwe predictor early gaan

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    heb je een foto van de oplopende ovus? En de positieve? Dat praat net iets makkelijker :D

6. Gladysx

Gladysx Lid

16 sep 2015
    36
    0
    0
    Ik heb de test vd action en die is bij mij nooit knal knal maar ik heb overduidelijk elke maand een ei sprong. Hij is nu ongeveer even donker als op het moment dat ik mijn eisprong heb.. moet maar weer afwachten.. durf niet meer te testen...

7. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Had je hier gister ook niet een onderwerp over geopend en hebben ze toen niet ook al vertelt dat lh schommelt?

8. Gladysx

Gladysx Lid

16 sep 2015
    36
    0
    0
    Ik zal nog even een berichtje maken met die van vandaag ivm max 2 fotos kunnen uploaden

Bijgevoegde bestanden:

9. Gladysx

Gladysx Lid

16 sep 2015
    36
    0
    0
    Van vandaag

10. arubaantje

14 okt 2015
    41
    0
    0
    verzorgende ig
    Zoetermeer
    Dit is niet echt donker hoor... Elke vrouw heeft een lh in haar urine zitten. Hij moet echt donkerder zijn. Net zoals je ovuleert...

11. Be Happy

Dit is een negatieve ovulatietest?

Hoezo bijna positief? Teststreep is veel lichter dan controlestreep.

Als je ovulatietest zou knallen rond je NOD, zou de kans aznwezig zijn dat je zwanger bent, maar jouw test knalt bij lange na niet.

Betekent niet dat je niet zwanger kunt zijn trouwens. Morgen, als je nog niet ongesteld bent, even een zwangerschapstest doen.

12. arubaantje

14 okt 2015
    41
    0
    0
    verzorgende ig
    Zoetermeer
    Of zie ik het niet goed... dat donkere is toch controle streep ??

13. Be Happy

Klopt. Die donkere streep stast bij de C en die lichte smalle streep bij de T(eststreep).

Marel vindt dit leuk.
  14. nashville

nashville Actief lid

2 jan 2016
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo zien mijn ovulatiesten er bijna altijd uit.....

15. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Helaas je test is verre van positief....
    Ik zelf had 1 dag voor nod een positieve ovulatie test van cb. Was digitale met smiley dus niks zelf af te lezen maar was niet zwanger. Dag later ongesteld.

16. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Deze testen zeggen idd niets. Ik heb altijd zulke streepjes..

17. Gladysx

Gladysx Lid

16 sep 2015
    36
    0
    0
    Dit is die van nu. Mijn ovulatie testen zijn altijd zo. Heb ze nooit donkerder. En ik heb gewoon een eisprong.

Bijgevoegde bestanden:

18. Gladysx

Gladysx Lid

16 sep 2015
    36
    0
    0
    Bedankt.. het was ook maar gewoon een vraag :)

19. blabla85

blabla85 Lid

9 okt 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik had 1 dag voor mijn menstruatie een positieve ovulatietest (beiden streepjes waren even donker) De volgende dag begon mijn menstruatie. Had toen voor de grap weer een ovulatietest gedaan en toen was er een lichtstreepje te zien dus negatief. Vond het raar maar was niet zwanger.

20. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, zulke streepjes heb ik eigenlijk mijn hele cyclus op de echt positieve na. Is bij lange na niet positief.

Deel Deze Pagina