Waarschijnlijk de zoveelste vraag over de Billings ovulatiemethode... heb op deze site en op internet al veel gelezen maar kom er toch niet helemaal uit. Ik las hier op de site dat wit of cremeachtig slijm betekend dat je niet vruchtbaar bent maar ik las ergens anders op een site dat je dan een 'beetje' vruchtbaar bent... (volgens mij ben je zo in zo niet een beetje vruchtbaar, maar goed). Nu is mijn vraag: Komt het witte/cremeachtige slijm vóór het doorzichtige eiwitachtige slijm? Naar mijn idee is mijn eisprong nog niet geweest en heb de hele cyclus al bijna geen slijm en nu heb ik ineens veel meer slijm maar wel wit/cremeachtig en waterig. (voel het ook naar buiten lopen, sorry niet echt smakelijk). Kan het zijn dat mijn eisprong er aan zit te komen?! Of is ie al geweest en niet bevrucht?! Bedankt voor de reacties! p.s. doe ook ovulatie testen en daar heb ik ook nog geen eisprong kunnen ontdekken.
Hey meid Ik heb geen idee wat de 'billingsmethode' is, maar slijm komt naar mijn idee altijd net voor, tijdens en na de eisprong. De kleur en samenstelling weet ik niet echt. Maar je ovu test lijkt mij betrouwbaarder. Nog even doorklussen dus. Succes!
bij iedereen is het anders dsu je moet niet helemaal van je slijm afscheiding uitgaan. deze maand had ik ook creamy en geen doorzichtig uiterkbaar slijm maar had wel een posi ovutest dus zou mij er niet te veel aan pinnen op dit slijm...blijf goed tempen en ovutest gebruikem kom je vanzelf je ei tegen
Bedankt voor de reacties. Doe nu de digitale ovulatietest van Clearblue maar deze geeft helaas nog geen smiley... afwachten maar!
Ik heb altijd eerst creme wat met de dag meer word, dan wordt het dunner, dan waterig en dan echt eggwhite... als mn eitje geweest is is het een soort van plakkerig korrelig wit... echt volgens het boekje van de billingsmethode zeg maar erg handig om je vruchtbare dagen te spotten, althans tenzij het goed duidelijk is bij je want niet bij iedereen is t even duidelijk!