bedankt voor jullie reacties! Ik ga van het weekend testen, als ik dat volhoud dat wachten vanavond op de bank, ineens weer die steekjes in mijn baarmoeder heel vreemd. Vandaag mijn zus gesproken en aan haar gevraagd of zij een innestelingsbloeding heeft gehad en zoja hoelang. nou ze had er een die drie dagen duurde vandaar dat ze toen ook dacht ongi te zijn. uiteindelijk testte zij pas met 9 wkn positief! pff lastig dit hoor.....
Nou er is nog steeds geen te ontdekken als het goed is krijg ik vanmiddag testen van de wnkel hier binnnen...en dan zal ik wel geen geduld meer op kunnen brengen om te wachten dus miss morgen testen...ben alleen zo ban dat het nog te vroeg is en dat ik mezelf teleur stel Liefs mij
heb een test gedaan en is helaas negatief op naar de volgende ronde...hoewel, mijn ongi is er nog niet liefs
ik had ook een dag voor mijn NOD getest en die was ook negatief. niet meteen van het ergste uitgaan. geen bloed is hoop houden he ik ga trouwens morgenochtend testen denk ik.......... haha kan mezelf dus niet eerder bedwingen. maarja zondag voor het laatst getest en dan is het alweer 3 dagen verder.
je bent nog niet ongi dus een negatieve test zegt niets,er kan dan nog veel te weinig hcg aanwezig zijn.. Geduld dus... groetjes drieske
@Angel Eyes... volgens jou banner ben je niet overtijd... Waarom ga je nu dan toch testen? (ff je banner weer terug aanpassen maar )
nou ik heb hem maar op een nieuwe cyclus gezet omdat ik donderdag middag en vrijdag roze en bruin slijmerig verlies had. ik weet ff niet of ik dat als ongi moet zien of als eventuele innesteling. mijn ongi duurt 4 a 5 dagen en is vrij heftig normaal. maarja er is niets veranderlijker als een vrouwenlkichaam. dus om zeker te zijn test ik morgenochtend.
en...iemand nog getest of zijn er bij iemand al die verschrikkelijke langsgekomen? Ben benieuwd, bij mij is alles nog goed geen duivels en nu eindelijk ook even geen krampen pfff Succes duim duim duim...
Nou, ik begrijp helemaal niet waar ze blijven ze hadden er al moeten zijn. Ik ben altijd heel erg stipt, maar nu opeens niet meer. En ja, ik heb al getest, een dag voor mijn NOD en niet eens een vaag streepje, ook niet als ik de test tegen het licht houd Ook mijn temperatuur zit nog op "normale hoogte". Verder wel gewoon alle ongikwaaltjes....hoe moet ik nu die duivels oproepen? Ben het zat, wil niet meer wachten, wil door naar de volgende ronde en daar hard aan het klussen slaan. sorry, ben gewoon een beetje gefrustreerd...
@ donky Volgens mij heeft de kruidvat test geen voorgedrukte streep, ik heb er namelijk erg hard naar lopen zoeken, en helaas dus niet gevonden. Als je dus een streepje hebt, wil ik je een beetje laten hopen en zelfs al een beetje feliciteren! @tweeling Nee, lijkt me heel erg sterk, heb namelijk nergens last van dat kan wijzen op een eventuele zwangerschap, enkel de kwaaltjes die elke maand langskomen, maar ja, het hopen blijft leuk he!
Ik heb precies hetzelfde Kiki! Ben ook overtijd zoals je ziet. Aan de ene kant snap ik er niks van, heb echt de afgelopen maanden een regelmatige cyclus. Maar heb ook ECHT niet het gevoel dat ik zwanger ben. Zit gewoon te wachten tot ik ongi wordt, dan kunnen we tenminste weer verder. Zwaaar irri. Maar hou me/ons op de hoogte als bij jou de duivels arriveren hè!
He Sammie, gek he, zitten we echt te wachten op duivels! Mijn gevoel zegt 100% niet zwanger, voel me er ook ontzettend rustig bij, om eng van te worden. En dat terwijl ik in de andere rondes me tegen m'n NOD wel kon opvreten van de zenuwen. Hihihihi. Nou daar zitten we dan naast elkaar...dat het wachten niet al te lang mag duren
hallo allemaal.ik ben nieuw hier,dus zal me ff voorstellen.ben tamara,ben 28 jaar en moeder van 2 zoons 1 van 11 jaar en 1 van bijna 4 jaar.ook ik heb het vermoede dat is zwanger ben van de 3de.ik heb pijnlijke borsten,al 2 weken ongi pijn.me haar voelt als touw,heb last van mijn maag,koffie staat me tegen,en heb veel zin in ijs en chocomelk.kortom alle tekenen dus,maar kan pas over 4 dagen testen.hopelijk komen er veel blauwe streepjes bij van iedereen groetjes tamara