Welkom Tammy, nou hopelijk is het voor jou raak! Maar jij moet uit ervaring toch wel weten of het raak is? Klinkt wel zo hoor! In ieder geval zullen we het over vier weekjes weten
ja dat zou je idd wel denken dat ik dat na 2 zwangerschappen zou moeten weten he kiki,maar zoals iedereen weet is elke zwangerschap anders,heb mijn andere 2 zwangerschappen nooit echt kwaaltjes gehad,alleen dan een beetje misselijkheid en pijnlijke borsten.het heeft ook heel lang geduurd voor ik van de 2de zwanger was,dus durf ik nu niet zo goed te hopen op een eventuele zwangerschap omdat ik weet hoe erg de teleurstelling maand op maand kan zijn.maar toch heb ik nu erg veel tekenen dat het idd zo is.we wachten gewoon nog ff 4 daagjes af.hopen dat de duivels niet langs komen
ik had trouwens een vraagje........loopt je banner automatisch mee,of moet je die zelf iederkeer instellen???????? groetjes tamara
@donky. zwangerschapstesten zijn zeker NIET voorgedrukt! Hoezo, heb je getest en zie je iets?? vertel vertel vertel!!!! @tammy77: gaat hartstikke automatisch!