In bad?

Discussion in 'Zwanger worden' started by LaVitaBella, Feb 19, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

Sep 3, 2012
    840
    311
    63
    Female
    Sint Oedenrode
    Ik lees verschillende verhalen..

Wat is nu echt waar?
    Heb vorige week maandag of dinsdag mijn eisprong gehad en we willen voor een 3e gaan.
    Maar heb deze avond enorm veel zin om een bad te nemen..
    Kan dat kwaad denken jullie? (vandaag trouwens linksonder kleine steekjes)
    Al is het maar een kwartiertje...

2. Noor31

Noor31 Actief lid

Feb 20, 2016
    230
    47
    28
    Female
    Nooit van gehoord, maar een warme douche is hier nu wel 2x per dag van pas heerlijk. Kan er echt van genieten sinds ik zwanger ben.

3. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

Sep 10, 2014
    1,748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    ??

Ik heb echt nog NOOIT gehoord dat dat niet zou kunnen en als ik mijn gezond verstand gebruik, kan ik ook niet bedenken waarom dat niet zou mogen...
    Lekker doen.

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,903
    5,164
    113
    Nog nooit van gehoord. Waarom zou het niet mogen? Door de temperatuur oid? Ik zou lekker in bad gaan.

5. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

Oct 12, 2015
    3,438
    1,423
    113
    Female
    Als je in bad wilt maar twijfelt kan je de temperatuur van je bad op zo'n 37 graden houden

6. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Ik mocht na mijn laatste terugplaatsing ( waar mijn dochter uit geboren is) een week niet douchen, in bad en ook niet in zee zwemmen. Dit ivm temperatuurschommelingen.
    Geen idee of het onzin is of niet. Er worden miljarden kinderen geboren, ongeacht of vrouwen nu gaan zwemmen of niet. ;)

7. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Een warm bad verhoogt de lichaamstemperatuur wat verhoogde kans op een miskraam geeft.
    Dat douchen een probleem zou zijn, als deze niet te heet staat, hoor ik voor het eerst en geloof ik niet zo in.
    In welk ziekenhuis werd je dit verteld?

Aanvulling :
    Oh lees nu net Spanje. Misschien zijn ze extra voorzichtig daar gezien alle kosten die je daar aan een behandeling hebt.

8. Imona

Imona VIP lid

Feb 8, 2014
    5,301
    3,882
    113
    Ik ben op vakantie zwanger geraakt. En ik heb me daar wat gezwommen in het zwembad en de zee. We zaten aan de rode zee. Zouterr krijg je het niet.

Zie banner.

Nooit van gehoord dat 't niet zo mogen.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Huh? Heeft het UMCG nooit met een woord met mij over gerept. Mocht gewoon alles doen na een terugplaatsing, inclusief in bad gaan.

O, ik lees nu terug. In Spanje hanteren ze dan vast andere regels.

10. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    En zelfs in Spanje was deze voorzorgsmaatregel vrij streng hoor! Ik moest na de tp 2 dagen letterlijk plat, mocht alleen opstaan om te plassen.
    De andere klinieken waren niet zo streng, van andere dames vernomen.
    Maar goed, ik heb me er toch aan gehouden, je wil toch álles proberen. En dit allemaal eind juli, in bloedheet Zuid Spanje. :D

Share This Page