Dit is mijn eerste ronde met zelfinseminatie.. ben vandaag 9 dpo zien jullie het ook?? ( het zijn 2 verschillende foto's van de zelfde test )
Ja hoor, ik zie hem duidelijk! Voorzichtig gefeliciteerd! Zo begonnen mijn testen ook, al was ik niet 9 dpo maar denk 10-11
Ja ik zie hem goed, op de onderste foto mooi roze, maar op de bovenste oogt hij grijs. Hopelijk lopen ze mooi op de komende dagen!
Ja klopt al was die foto eerder gemaakt dan de onderste maar kwam denk ik door het lichtval.. Nu opgedroogd is ie nog duidelijker
Ik zie hem ook! Mijn ervaring is dat deze testjes minder gevoelig zijn dan een KV (2 voor €5,-).. Dus als je twijfelt kun je altijd zo'n test doen om te kijken hoe daar het lijntje op is. Grote kans dat ie daarop nog duidelijker is. Spannend!
Trekpleister heeft ook 2v5 zouden die het zelfde zijn? Of echt Kruidvat? En zou ik die vanmiddag bijvoorbeeld kunnen doen?
Ik heb geen idee trekpleister zit hier niet echt in de buurt, dus weet niet of dat dezelfde soort testen zijn. Als je een poosje niet drinkt dan moet je aardig geconcentreerde urine hebben om de test overdag te doen.
Ik zie m wel maar wel licht op die van TP maar je bent ook pas 9dpo! Hopelijk gaan ze mooi oplopen spannend hoor
Ze zijn idd licht, maar ik zie ze wel! In ieder geval een duidelijk teken dat er iets gaande is! Ik hoop dat ze de komende dagen mooi op gaan lopen
De testen van trekpleister en kruidvat zijn volgens mij van hetzelfde merk. Maar idd zie ik daar ook een mooi lichtroze streepje. Spannend!!