Op 4 oktober was mijn menstruatie en op 20 oktober heb ik een positieve ovulatietest gehad (streepje feller dan controlestreep), inclusief vruchtbaar slijm e.d. Aan de hand van deze test uiteraard ook geklusd NOD zou morgen of overmorgen zijn. Ik loop inmiddels al ruim een week met allerlei vage en minder vage kwaaltjes, maar weet dat dit ook pms kan zijn. Vanochtend kon ik het niet laten en heb een test gedaan, de predictor early...negatief...witter dan wit kon niet... Dus eigenlijk ben ik me aan het instellen op de duivels.., Vanavond zei een stemmetje dat ik een ovutest moest doen...zo gezegd zo gedaan. En nu is die positief...een echte knaller.... Bekijk bijlage 284405 Pfff...ik begrijp het niet meer. Heb ik dan nu weer een ei of was die van de 20e vals positief? En dan die stomme symptomen van me...al ruim een week duizelingen, af en toe licht misselijk (met name bij bepaalde etenswaren). Een 'zwaar' gevoel in mijn schaamstreek/baarmoeder met af en toe een kriebel tussendoor. Ik voel me zwanger, maar ik verbeeld me niks. Ik weet dat het pms kan zijn...maar een ei??!! Ik snap niks meer van mijn lichaam...
Predictor staat bekend als onbetrouwbaar. Ik zie een andere test doen. Klinkt positief, ik duim voor je!
Ik had nog een test van de trrkpleister. Omowit.... Dus of nu pas een ei en de vorige was vals positief of mijn ei springt nog een keer... Ik ga er maar vanuit dat ik een dezer dagen ongesteld word..