eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mowie, 16 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mowie

mowie Lid

3 feb 2007
    47
    0
    6
    Hoi iedereen
    Meestal lees ik alleen maar mee, maar heb nu toch wel een vraagje.Heb in december een miskraam gehad en m'n cyclus is veranderd.Heb nu last van misselijkheid en zere borsten, maar als het goed is heb ik nu mijn vruchtbare periode ( al is het nog niet regelmatig).Zijn dit klachten die bij de eisprong horen?
    Alvast bedankt!

2. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Volgens mij niet. Maar ben je na je miskraam nog ongesteld geweest?

3. mowie

mowie Lid

3 feb 2007
    47
    0
    6
    ja 6 weken na mijn miskraan ben ik ongesteld geweest en de laatste keer was het een week te vroeg, maar ook maar 3 dagen, dus het verloopt allemaal nog niet zo als het moet.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej mowie.... ik heb rond mn eisprong eigenlijjk altijd wel pijnlijke boops....misselijk ben ik niet....

5. Rumah

Rumah Lid

8 mrt 2007
    24
    0
    0
    Kan het te maken hebben met de de duur van je zwangerschap? Was je bijvoorbeeld al bijna 3 maanden zwanger of 'net' een paar weken? Ik denk dat dit qua hormoonhuishouding veel kan uitmaken namelijk. Het zou dus kunnen dat je hormonen weer in balans komen en je daardoor misselijk bent / pijnlijke borsten hebt.

6. mowie

mowie Lid

3 feb 2007
    47
    0
    6
    Ik was 8 weken zwanger en had een missed abortion.Het was vanaf het begin al niet goed.

Deel Deze Pagina