Buikkramp bij 12 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 1982Eva, 29 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ha allemaal,

Ik ben 12 wk & 3 dagen en tot nu toe gaat alles ok. Al
    3 echo's en een goede combinatietest gehad, laatste was met 12 wk en alles zag er goed uit.

Nu heb ik vandaag voor het eerst sinds ik zwanger ben echter buikkramp. Alsof ik ongesteld moet worden: zeurderig en pijnlijk, maar geen scherpe steken ofzo... Heb beetje gezocht maar dit lijkt dus geen bandenpijn, want dat is volgens mij stekend. Ook zijn het niet m'n darmen, dat herken ik inmiddels

Heb verder geen bloedverlies dus ik weet ergens wel dat dit er vermoedelijk bijhoort, maar maak me desondanks ongerust... Herkent iemand dit en wat was het bij jullie...?

Dankjewel vast!

2. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Ik had wel vaker tijdens de zwangerschap menstruatiepijn, maar tijdens groeispurtjes was het erger. Dus misschien omdat je baarmoeder op gaat rekken nu?

3. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ja heel herkenbaar hoor. Ik had het ook wel met vlagen. De laatste weken ook weer regelmatig.

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb het vanaf het begin met vlagen, is echt eventjes eng omdat je denkt ongesteld te worden maar schijnt er toch echt bij te horen en het is de groei van de baarmoeder.

Deel Deze Pagina