22 hihi, oww dus ik kan eerder testen dan jou haha, maar ik ga er maar van uit dat ik ongi word, word ik het niet en heb ik een positieve test dan is dat natuurlijk een meevaller haha
Ik ben ook 22 haha inderdaad! Ja, je kan inderdaad eerder dan mij.. Hoezo denk je dat je ongesteld wordt dan??
Denk ik niet maar als ik het me zelf gewoon aanpraat is het minder teleurstellend als de test negatief is haha
Haha, heel erg slim van je. Is het inderdaad minder teleurstellend. Maar jullie zijn al een kindje verloren?
Ja, met 6 weken zwangerschap ik had al een echo met 5 weken, was naar de dokter geweest en hij heeft ook een test gedaan, en omdat hij positief was, en omdat ik "jong" ben wilde hij me doorsturen voor een echo, zodat we konden beslissen of we het wilden houden of abortus of adoptie, heb natuurlijk niet gezegd dat we het al wisten, anders had hij ons niet meer doorgestuurd. Maar helaas ongeveer anderhalve week na de echo een miskraam gehad
Jup, maar helaas mocht het niet zo zijn. Toen door de pil heel zwanger geraakt, was niet gepland maar zeker heeeel gewenst. Hoop dat t nu wel raak is.....
Nee nooit vergeten dus is nog een raadsel ook niet ziek geweest dus geen diarree of overgeven behalve 3 dagen voor NOD maarja mn.zwangerschap was daar dus de reden van, mijn test was op mijn 1e dag van NOD ook super knallend haha is nu 2 jaar geleden bijna 5 december 2012 heb ik een mk.gehad Xxx
Ik bedoelde 5 december 2010 natuurlijk, ja gaat nu goed, zijn nu in ronde 5 bezig dus hoop snel op een posi test kan niet wachten om me lekker misselijk te voelen enzo haha n hoe is t met jou ? Xx
Hahaha. Nou, misselijk zijn zou ik liever overslaan, haha. Maar als het wel zo is, dan is het zo Je kan over paar dagen al testen toch?? Bij mij is deze ronde sowieso niet raak, denk ik. Maar we gaan er ook pas in Januari echt voor, dit ivm vast contract van vriendlief. Xxxxxx