beste ik heb vorige week bruin verlies van 2 dagen gehad daarna helderbloed bij het afvegen ook altijd 1of 2 druppels inlegkruisje ik moest se normaal nods op 12 ste krijgen ik 7 ste dat bruinverlies nu zijn we la 15de en verlies nog steeds bruinverlies of en toe nog druppeltje bloed bij het afvegen normaal als de de heb heb ik felle pijnen(nu niets) en duurd het 3 dagen en stoppen se nu vind ik dit echt gek omdat het zolang duurd ook mijn urine ruik zo fel maar doet niet pijn bij het plassen ook veel pijnene in mijn lies en soms heb ik niets en dan plost weer wel heeft iemand ook dit voorgehad liefst nathalie
heykes ja ik heb mijn 5 dagen te vroeg gehad 2dagen ervan waren alleen wat beetje bruin verlies daarna volgde helder bloed wel alleen bij het afvegen en soms paar druppeltje inlegkruisje nu zijn we 16 en heb al 3dagen aleen bij afvegen bruin bloed dus intotaal alles al 9dagen verlies geen pijnen aleen steken lies af en toe en misselijk;zuur;bloedendtantvlees;onderbuik raar gevoel(soort krampenen en dan weer geen krampen;bortsten zijkanten fel pijnen; zweten;geen trek in eten maar wel honger gevoel;urine ruiken maar geen pijn bij plassen;hoofdpijn ben vrijdag naar gynicoloog geweest maar die zag niets vind zo raar allemaal daarom mijn vraag of er iemand ook ervaring mee heeft liefst nathalie
hoi nathalie hier precies de zelfde klachten... net naar de toilet geweest omdat ik weer is moest plassen maar ik ben nu ook bang dat toch gewoon de ongi der aan zit tekomen.. kword ook der helemaal niet wijs van telkens denk ik van nou ik moet gewoon zwanger zijn kan niet anders maar aan de andere kant denk ik zou de dan tog komen?
heykes ja heb ik ook denk van jeetje dit is niet normaal andere kant denk ik dan van oh zal wel zo zijn he wat gek dat wij ons eigen lichaam niet zo goed kennen dan als we denken ik hoop voor jou dat je zwanger bent ik duim alvast voor jou liefst nathalie[/url]
eeh jah dankje dat je voor me duim kan ik nu wel gebruiken ik hoop maar dat ik gewoon zwanger ben enzo niet dat ik dan snel maar ongi mag worden want dan kunnen we snel weer aan de volgende ronde beginnen.