wie herkent dit.....

Discussion in 'Baby en dreumes' started by dds, Dec 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Mijn dochter slaapt (bijna) altijd op de rechterkant van haar hoofd. Die kant is ook een beetje afgeplat, niet zo erg dat ze een helmpje moet.
    Ze kan alles met haar hoofd en haar nek, maar slaapt dus op de rechterkant. Voordat wij naar bed gaan draai ik haar hoofd om en ze slaapt lekker door.

Ik lig ook het liefst op mijn rechterzij en andere mensen vast op de buik of linkerzij.....dus maak ik me niet zoveel zorgen......maar toch vraag ik jullie......heeft jou dreumes dit ook?

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik weet het eigenlijk niet van onze oudste... Bij onze jongste merken we heel duidelijk, dat zij overdag haar hoofdje het liefst op de zijkant legt, waar ze in haar wieg naar de 'uitgang' kijkt zeg maar. Naar het raam dus...
    Maken we haar wiegje andersom om, dan doet ze dus nog steeds, maar ligt dan op de andere kant.

Ik kan me voorstellen dat oudere kindjes dit ook doen. Juist naar de muur draaien met hun hoofd, of juist naar het licht...

Maar oke, ik zal er weleens op gaan letten ook bij de oudste :) ben eigenlijk wel benieuwd...

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Jelmar ligt de ene kant naar eechts en de andere keer als ik ga kijken naar links... Maar hij begint nu wel al een paar keer op zij zij te slapen, slaap ik ook het liefst :D

Share This Page