Hey, ben nieuw hier dus weet niet of het goed gepost is. gisteren avond heb ik 2 dagen voor NOD getest met clear blue. Op de plaats waar je normaal een horizontale streep hebt als je zwanger bent kreeg ik een aantal stipjes. Heeft iemand van jullie een idee wat dit kan zijn? Groetjes Riva
Misschien een hele zwakke positief?? Ik zou twee dagen wachten en dan (als je nog niet ongi bent geworden) nogmaals testen. Spannend hoor! Succes.
Hey, Dat streepje van clearblue bestaat volgens mij ook uit allemaal kleine stippeltjes. Miss idd licht positief!!! Liefs sancho
Bedankt voor jullie reacties. Vorige maand dacht ik ook dat het prijs was maar toen was ik blijkbaar wat aan het wijsmaken. Nu, heb ik echt dezelfde tekenen en ben k 100% zeker. Natuurlijk niet goed als ik toch geen gelijk moest hebben. Normaal zou ik morgen middag ongesteld moeten zijn, als het niet zo is denk ik dat ik toch maar een test ga halen en dan zondag ochtend test. Ik heb nu ook besloten om niks tg mijn ventje te zeggen en indien de test positief is hem lekker te verrassen. Duimen jullie alvast voor me? Groetjes Riva
Hai, Ik heb ook getest 2 dagen voor mijn Nod. Vandaag was dus de 33 ste dag. Maar mijn nod is onregelmatig soms 35 dagen dus ik had niks. Ben ik te vroeg geweest ?? Ik maak mezelf wijs dat het ochtendurine moest zijn maar ik maak mezelf weer wat wijs denk Pfffh eigenlijk weet ik het antwoord ook wel w.s. niet. Ik kon echt niet meer wachten, en we hadden zo ons best gedaan
Tot hiertoe nog altijd geen duiveltjes te besporen. Ik heb juist een quid test gedaan maar die was negatief. ik heb wel bij het afvegen veel donker slijmverlies.. Ach ja als ze er morgenvroeg nog steeds niet zijn zal ik me nog eens aan een testje wagen. groetjes
Uhm ..ff misschien een domme vraag ...maare die horizontale lijn moet er toch komen ..bij CB gaat het om de verticale lijn zodat je een kruis krijgt toch ??
Ja die horizontale gestippelde lijn komt er altijd. Alleen met een verticale lijn erbij ben je zwanger,als je dus een plusje ziet. Zie je alleen die gestippelde horizontale streep dan ben je niet zwanger.
dat bedoelde ik Pientje ...maar je hebt dus ook oude testen van CB en die geven alleen een streep aan ...dus welke dat ze heeft ...dat weet ik dus niet...
Hey, ik bedoelde dus de verticale streep... De horizontale had ik maar bij de verticale krijg ik alleen maar een paar puntjes... Tot hiertoe ook nog altijd geen duiveltjes te besporen. Maar ook geen positieve test. Ik ben normaal zo regelmatig, ik kan zelfs zeggen rond welke uur ik ongesteld zal worden en nu? Niks.