wie wil er mee kijken? http://www.fertilityfriend.com/home/2367f4 ik snap weinig van dit programaa, je moet van alles in kunnen stellen en berekenen enz, maar ik snap het dus niet. Wat ik ook niet snap, is dat ik nog steeds geen rood kruis voor een eisprong heb. begrijp al dat je die ook wat later pas kunt krijgen, maar volgens mij krijg ik er geen een! Betekent dat nu dat ik geen eisprong gehad heb? zien jullie een eisprong in mijn kaartje? ik dacht zelf op de 16e.
Ik denk dag 20, dus 19 oktober. Waarschijnlijk krijg je morgen een kruis, ben benieuwd of ik gelijk heb volgens FF .
eh, maar mijn ei was maandag de 17e al gesprongen zei de gyn, want er was een corpus luteum.......? Daarom snap ik dus niet dat ik geen kruis krijg......
ooooooooooooooooo zeg kijk nou op mijn kaartje, heb voor morgen even ter voorbeeld 37,2 ingevuld, ongeveer gelijk aan vandaag. Jeee, krijg ik inderdaad een kruis op de 20ste. Maar DAT KAN NIET! Mijn ei was afgelopen maandag al weg bij de gyn! Klopt die FF nu niet dan? De gyn heeft toch wel gelijk? Verdorie, ik had ook geen positieve ovulatietesten meer, vorig weekend namelijk wel, dus zo'n 5-6 dagen geleden! HELP!