ik bejaard?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardloper

    hardloper Niet meer actief

    oke, ik heb de kast die hoort bij het dressoir.
    ga niet uit, vind het onzin om me scheel te betalen in een cafe, en er niemand te kunnen verstaan terwijl ik ook lekker thuis met vrienden een flesje wijn kan drinken.
    kijk ook journaal, hou van documentaires, en het word nog erger
    ik speel bridge, zit op een koor voor oude muziek, en mijn favoriete muziek is toch echt klassiek....
    oh jee, ik ga me snel inschrijven voor die plek in het verzorgingshuis, want dit gaat nooit meer goed komen :oops:

    :) wat nu zwangerschapsforum, we dopen het om tot oude-van-dagen forum :)
     
  2. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    kunnen we er geen subsidie voor krijgen een bejaardesoos op het net :)
     
  3. hardloper

    hardloper Niet meer actief

    vind van wel :) en gratis nternet, wij ouwetjes hebben tenslotte de neiging om te vereenzamen 8)
     
  4. supershiva

    supershiva Actief lid

    9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    hoi hier nog een bejaarde ga nooit stappen hang vaak voor de tv,hihi :) en ik voel me er goed bij
     
  5. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    Ik hou van pink floyd! :D:D:D, dus ik ben ook bejaard! :p
     
  6. Jutte

    Jutte Fanatiek lid

    27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ten eerste: jonge mensen die andere jonge mensen voor bejaard uitmaken, zijn gewoon bang zelf ouder te worden... van die eeuwige pubers! Haha

    Ten tweede: als je een kind wilt is een witte bank, wit dressoir en alles alles alles spierwit niet echt handig!

    Maar ehm, dat jij naar Guns 'n Roses en Pink Floyd luistert, vind ik getuigen van een goede muzieksmaak. Altijd maar met de top40 meelopen is het ook niet allemaal hoor. En trouwens, Jan Smit, Jeroen van de Boom, Blof, Marco Borsato, Nick en Simon, staan allemaal in de top40, dus hoezo bejaard als je Nederlandstalig luistert?
     
  7. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    miisschien een bejaardendoos ipv een blije doos ?
     
  8. Jutte

    Jutte Fanatiek lid

    27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oeh, wat zou daar in zitten? Buisje steradent, tube kukident......tena lady (die overigens wel erg prettig zijn ipv kraamverband.....)
     
  9. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    eehhhm doosje voor je gebit ....uitvouwbare wandelstok .....witte sokken , kortingsbonnen voor aanpassing in huis , scootmobiel en rollator .....
     
  10. Kweenie

    Kweenie Fanatiek lid

    12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Bejaardendoos hahaha.....gouwe handel joh!
    Nou doe mij er dan ook maar één hoor of wacht....ik ga ongeveer 1 x per kwartaal stappen, ben ik dan bejaard genoeg voor de doos?

    * Wel apart trouwens....heb ik straks een blije, bejaarde doos....*
     
  11. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Hmmm zitten we te wachten op een doos vol Kukident kleefpasta, Tena voor licht urineverlies, een kortingsbon voor een looprek, het eerste gratis nummmer van 'Hoe ga ik om met...': aflevering 1 - dementie, korting op de extradonkerbruinzwaareiken collectie van Morres Meubel, een zakje wilhelminapepermuntjes, een plastic regenkapje met reclamelogo en een sample extra paarse zilverspoeling?
     
  12. Celinaaa

    Celinaaa Bekend lid

    8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Dan ben ik zeker ook bejaard,
    - nederlands talig is niet echt mijn stijl dan.. maar toch
    - uitgaan heb ik al genoeg gedaan, vind het ook veel gezelliger om bij iemand thuis wat te gaan drinken.
    - En met jou meubels helemaal niets mis mee volgens mij. Ik vind die commode of hoe het ook heet echt prachtig.
    Geeft een beetje sfeer.

    xx C.
     
  13. Jutte

    Jutte Fanatiek lid

    27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Blije bejaarde doos...hmmm, zou je die ook op dat Marktplaats topic kunnen verkopen?

    En dan erbij zetten: "80 jaar met veel genot gebruikt, misschien kan ik er iemand anders blij mee maken"
     
  14. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Yes ikke!

    Ik ging "vroegah" elke vrijdag en zaterdag stappen...heb ik van mijn 16e gedaan tot mijn 20e...
    Toen was ik t zat....ineens had ik er geen zin meer in! Begon te verlangen naar een gezin en had andere prioriteiten.

    Nou je had ze moeten horen....van party animal naar oma :rolleyes:

    Heb me er nooit druk om gemaakt....ik lig heerlijk zaterdagavond tegen mijn mannetje aan op de bank. Hij onder het genot van een biertje ik een sappie, een zak chips en een lekkere warme deken, of ben aan het werk (werk in de horeca) of ben gezellig bij vrienden.

    Agh ben dan ook al 22 (nog 1 dagje) morgen word ik 23...en krijg al gebreken natuurlijk ;) ;) ;)
     
  15. Kirby

    Kirby Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Idd; ik vind je meubels prachtig! Ik ken geen bejaarde die zo'n mooie meubels heeft hoor...
     
  16. Kirby

    Kirby Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik ben ook hoogbejaard... ik luister naar muziek uit mijn mama haar tijd, CCR, Lou Reed, David Bowie, Pink Floyd enz enz... We gaan nooit meer uit, behalve dan af en toe eens uiteten. Nodigen ook liever vrienden uit om hier een gezellige (goedkopere) avond te hebben!

    Trek mij niks aan van wat de andere vinden... zolang wij maar gelukkig zijn!
     
  17. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah ja hoor ik voldoe ook aan het plaatje... ;)

    K zit ook liever met een groep vrienden/of alleen met mn man op de bank thuis filmpje pakken dan in een stampvolle disco waar je elkaar niet kunt verstaan.

    Tevens heb ik een brede muzieksmaak, draai ook regelmatig the eagles enzo dus zal wel oud zijn dan hahah :)

    Qua inrichting tjsa donker eiken meubels, niets geen strakke designspullen enneh hoofdkleuren zijn natuurtinten beige etc..

    Dussehm..yep bejaard denk ik.
     
  18. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.863
    7.627
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wat een domme opmerking zeg..

    Ik ga ook niet veel uit, en als ik uitga is het eerder naar een kroeg dan een discotheek.
     
  19. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    uitgaan?
    ben geen hond ofzo
     
  20. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    :) :) :)
     

Deel Deze Pagina