dames ...Hier ben ik weer..altijd me zorgen maken vorige week had ik de 20 weken echo. alles was in orde zei de gyne. maar de echo die ik meekreeg vind ik precies wat raar ...tenzij ik er totaal verkeerd naar kijk. het gezichtje op zich, vind ik toch maar een rare foto van? of is dat gewoon zo? Van mijn zoontje was dat veel duidelijker . (zelfde gyn) maar nu, de romp ...ik zie het hartje en het andere zwarte rondje is vast de maag? maar dat snap ik nu helemaal niet ....de maag zit toch links? Of ben ik paranoia? Of moet ik de echo toch anders gaan bezien? ps: duidelijker krijg ik hem niet op foto
of ...zou het zo zijn : baby ligt op met ruggengraat omhoog , en gezichtje gedraaid naar voren toe ( zijprofiel) ... tiens, wat maak ik me toch altijd zorgen ....
Het kindje kijkt ons recht aan. Je ziet 2 oogkassen,neusbotjes en het mondje. Bij het rompje zie je inderdaad het hartje en dat andere rondje durf ik niet te zeggen. Kan inderdaad de maag zijn,maar is het niet zo dat het in spiegelbeeld is zo een echo?
Nee hoor,dit komt omdat hij ons recht aan kijkt. Als ze een zijprofiel hadden genomen had je mooi zijn neusje en lipjes gezien. Zo ziet een skelet er van voren uit Dus ben maar niet bang,er komt geen monster uithahahaha
hah, ja, grappig he ...zag al een schatje met gezichtafwijking voor me ... zou ze wel eens een mooie echo mogen geven bedankt hoor
Hahaha zo'n foto kreeg ik ook mee afgelopen zaterdag.... Kon je echo maken voor goed doel, en kreeg ik dus een foto mee waar het kind net een Alien op leek Maar ook gewoon de oogkasjes en het buikje.... Had die vrijdag veel mooiere gekregen...
tjah ... zo ben ik dan ....denk direct dat er iets niet klopt ... het ging me ook vooral over het maagje ...dat volgens mij hier rechts lag. Maar bij nader inzien, is het vast bovenaan de ruggengraat, en ligt het maagje dan wel links
Natas!! Hou jij is even snel op met je zorgen maken!! En hou is op je eigen echo foto's te interperteren . Als je verlos heeft gezegd (en dan heeft ze) dat alles er normaal en goed uitziet, vertrouw daar gewoon op. Echo's bekijken en interpreteren is een vak opzich. Komt goed meisje, laat je de kom niet gek maken he!! En mocht je niet gerust zijn. Bel nog is met je verloskundige en ga geen doemscenerario's in je hoofd maken. Neem de foto mee naar haar toe en zij zal je vast precies kunnen vertellen wat wat is! Dikke knuffel!
zal er idd moeten mee ophouden .... dank je mie! trouwens, twas de gyne die zei dat alles in orde was
echo's interpreteren is inderdaad een vak apart. Ik heb 6 jaar geneeskunde gestudeerd en 3 jaar diergeneeskunde en ik zie er nog steeds geen bal op. Het is een kwestie van patroonherkenning en ruimtelijk inzicht. Het feit dat je een schedel ziet heeft te maken met de doorsnede en oriëntatie waarmee de echo is gemaakt
Gefeliciteerd met je goede echo! En klopte nu jouw voorgevoel wat betreft het geslacht? Ik moet nog even wachten, heb pas eind januari de 20 weken echo.
ik ben het eens met seallable, de gyn heeft je als het goed is gerustgesteld, dan kun je 2 dingen doen, het aannemen en genieten van je prachtige baby in je buik, of doemsenario's gaan bedenken waar niemand vrolijker van word, heb vertrouwen in je kleine baby die is al zover gekomen heeft al zoveel mijlpalen overwonnen, wie ben jij dan om je zorgen te maken of doemsenario's te bedenken je kindje laat duidelijk zien mama ik ben OKEE en nu een virtueel schopje onder dat kontje van je hup die roze wolk op en genieten en vertrouwen hebben in de kleine die je recht aankijkt het is hele normale echo
jullie zijn geweldig zo ben ik hoor ...niks aan te doen. kan ik nu echt nog niet gaan genieten...hatelijk @babbs: voorgevoel lijkt niet uit te komen ....maar ze was niet volledig overtuigd. nu afwachten tot 3 januari. succes voor jou ook
leer jezelf dit aan, je mag negatief denken als je daarna direct een positieve gedachte eroverheen laat gaan, zo stimuleer je jezelf om uiteindelijk een positieve gedachte erop na te houden, het is lastig echt helemaal als je overal beren op de weg ziet, maar probeer het eens sta jezelf toe negatief te denken om direct dat gevoel kwijt te raken door een positieve gedachte succes
snap je hoor ... en nu denk ik : hoe belachelijk dat ik dit topic opende ... Ik ben gewoon een erg gevoelig mens ... Heb lang niet gelukkig geweest in me leven. nu heb ik een pracht van een man, een pracht van een zoon die nog eens een ongelooflijk liefdevol manneke is...een super job...en nu nog eens zwanger van een wondertje ... soms denk ik : het is te mooi om waar te zijn