hier ook zo'n plukker... nagels, puistjes, korstjes *kwijl* maar het liefst pluk ik aan mijn wenkbrauwen, maar dat is echt een vervelende tik geworden, want zo hou ik helemaal niets meer over en dan loop ik over 20 jaar met bassie wenkbrauwen op mijn gezicht...
Oooh ik zit ook altijd aan mijn wenkbrauwen! Zien er niet uit....verder als ik een wondje in mijn mond heb ga ik erop bijten. En ook mijn haar draai ik om mijn vingers, dat vind ik lekker. Alleen heb ik wel eens gehoord dat het lijkt of ik dan aan het flirten ben of zenuwachtig ben, terwijl ik gewoon lekker zit te draaien. Oooh en wat ik ook doe is aan mijn eelt zitten op mijn voet, als ik daar eenmaal mee begin...
Ik ben ook een pulkert.. pff ik word idd ook niet goed van mezelf, idd ook met mn lippen. Tegenwoordig doe ik er purol op, van die hele vette.. dan gaat het pulken niet zo makkelijk meer.. Verder probeer ik het ook zo min mogelijk te doen! Maar kom er ook niet altijd heel vanaf
ik pluk ook......... heb ik een piepklein pukkeltje en dan ga ik er aan zitten, omdat ik na 5 jaar plukken nog steeds denk dat t er dan minder van wordt, en gevolg is altijd een nog grotere plek!!! ik leer t noooooit
De velletjes naast mijn nagels... ik doe het onbewust en opeens denk ik o jee mijn vingers zien er niet meer uit! Toen ik nep nagels had, had ik er geen last van maar ik vind dat te duur geworden!
Ik bijt geen nagels (meer), maar ik heb een vreselijke tik met nagelknippertje/pincetten. Misschien ook de reden waarom ik niet meer bijt, ik knip zo veel dat er geen ruimte meer is om te bijten.
mijn vroegere beste vriendin pakte altijd als gtst begon haar grote nagelknipper en ging dan 30 minuten lang alle velletjes rond haar nagels afknippen. vreselijk.... ik laat mn nagels altijd groeien tot er èèn afbreekt en dan bijt ik ze allemaal af om ze vervolgens weer te laten groeien.
wil altijd dat mn neus schoon en leeg is! als ik iets voel..hup gelijk zakdoek of neus snuiten.. nou moet ik ook zeggen dat ik hooikoorts en allerlei allergieen heb, dus ben wel vaak snotterig ofzo! ohja en mn ogen maak ik ook de hele dag schoon...
heel herkenbaar. Ik zit altijd op mn hoofhuid te krabbelen en dan tot bloedens toe. Tis niet te hopen dat ik ooit kaal wordt want heb volgens mij een kop vol littekentjes. ik probeer er aan te denken om mn nagels kort te houden zodat het krabben minder goed lukt