Ik beken...

Discussion in 'De lounge' started by Reintje85, Aug 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

Jul 1, 2009
    2,310
    0
    0
    whoehaha dat heb ik hier ook wels....
    Ow ships de was!! laat maar morgen weer een dag ;)

ow en ook ik ruim een half uur voor dat vriendlief thuis komt van alles op, **bloos, en hij maar denken dat ik de hele dag druk bezig ben geweest** echt ik kan zooooooveeeeeel in een half uur dan opeens :D

2. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    ....... hmm...... wil ik het wel kwijt haha!.....

Jaaa okee komt iee.....

Nou ik beken, dat ik een half uur voordat vriendlief thuis komt ook pas begin met huishouden doen, en dan gewoon met een plantenspuit onder de oksels spuit en wat op het hoofd doe,, zodat het lijkt dat k heel hard heb gewerkt, dus vandaar het zweten ;)

3. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik beken er ook nog een, weet niet of het gezond is maar:

Ik ben verslaafd aan bleek en nog meer aan de bleek schuurmiddel. Ik vind de geur zo heerlijk en het idee dat het bacterie dodend is nog meer haha :p ik gebruik het zowat voor alles :p

4. Mayon

Mayon Niet meer actief

Haha heel veel meiden dus een half uur voordat manlief thuiskomt. Dat doe ik niet, ik wek de hele dag door in huis en tussendoor ga ik even fietsen of naar de winkel/spelen met muppie.

En verder.. Mijn twee balkons zijn momenteel een soort kruidentuintjes geworden ;) Ik zie het wel maar ik doe er niks aan..zo vies..
    Ehm..ik ben verder best schoon en netjes..

5. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Toch gek he, dat veel mannen denken dat thuisblijfmoeders een luizenleventje hebben. ;)

6. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

Nov 13, 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    mwhahaha, lijkt mijn verhaal wel, behalve die hond, want die hebben we niet :D

7. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

Jun 28, 2009
    981
    0
    16
    Hahaha GENIAAL!! Die ga ik onthouden! Hihi

8. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Ts, jam?

Nou dat kan toch gewoon niet. :D

9. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

Jun 28, 2009
    981
    0
    16
    Haha, nee zooo slecht is het ook niet, maar er zijn gezondere dingen en een beetje variatie kan ook geen kwaad maar anders duurt het zoooo laaAaangg en dit eet ze in no time naar binnen:D

10. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

Jun 28, 2009
    981
    0
    16
    Nog een bekentenis...

Ik heb nu 3 jaar een eigen auto en ik heb hem nog nooit van binnen schoongemaakt... Terwijl mijn man heel netjes is op zijn eigen auto. Dus als ie per toeval in die van mij komt krijg ik een hele preek en ik beloof vanalles en doe uiteindelijk niks dus een week later rijd hij hem van pure ellende maar naar de wasstrAat en zuigt hem uit.

Ik ruim mijn tas misschien 1 keer per jaar op en haal er dan een jaarverzameling aan papiertjes, bonnetjes, kruimels en nog veeeel meer uit.

En... Deze is best vies... Als ik vrij ben loop ik soms 2 dagen in mijn huispak rond zonder te douchen en met mijn makeup van 3 dagen eerder op mijn kin geplakt....

11. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

Jun 20, 2010
    599
    0
    0
    Haha goed topic, veeel herkenbare dingen->was vergeten eruit te halen en volgende ochtend daarom opnieuw aanzetten,ik vaak door het huis alles even vlugvlug doe maar ook beken ik dat:
    -ik vaak stiekem snoep
    -ik weleens op mn werk naar de wc ga terwijl ik niet hoef,gewoon om even te zitten en met mijn telefoon te spelen
    -ik het leuk vind om puisten te knijpen

12. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hier ook nog een, ik dweil bijna nooit.. Niet dat ik er een hekel aan heb maar heel die vloer leeg sjouwen en de kleine eruit houden.. Zó lastig..

En ja ik snoep ook graag hoor, met name chips en chocola..

13. Yelice

Yelice Niet meer actief

IK zit vaak via mijn mobiel op het internet op het werk :)
    Ik ooit eens in slaap ben gevallen op me werk , heel even ingedomeld :) was net die heftige periode van de zwangerschap.

14. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Whaha dat heb ik ook :):D

15. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

whaha en ik dacht dat ik de enige was!

16. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Ik beken dat ik nu hier mee lees terwijl ik op mijn werk zit en het eigenlijk heel druk heb maar er momenteel niet zoveel uit mn handen komt...:):D

Liefs Pien

17. Ietje

Ietje Actief lid

Jul 15, 2008
    157
    0
    0

18. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

Jun 28, 2009
    981
    0
    16

19. Fleems

Fleems Actief lid

May 31, 2011
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik beken:

- dat ik een hekel heb aan afwassen. Ooit was mijn vriend het zo zat dat hij alle pannen, borden, glazen etc. zo de container ingeknalt heeft :S. Gelukkig hebben we nu een vaatwasser haha.

- Dat ik nu ik een vaatwasser heb, en iets er niet meer bij past, ik het gewoon laat staan tot de vaatwasser klaar is.

- Ik nooit strijk. Wat vriendlief gestreken wil hebben moet ie zelf maar doen.

- Ook ik me aansluit bij de dames die een uur voor thuiskomst van vriend als een razende het huishouden doe.

-Dat ik te veel snoep, en dochterlief automatisch ook.

- Ramen lappen? wat is dat? Vraag ik m'n moeder voor haha

20. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    whahaha wat een geweldig topic!! Lig hier helemaal in een deuk:D
    Ik beken:

-Ja, hier ook een half uur voor thuiskomst het hele huis opruimen!
    - Wij eten 's ochtends een ontbijtje en dan gaat direct de tv aan zodat mama even lekker met haar kopje koffie op hyves, zp en de rest kan. Om 10uur ben ik ongeveer klaar:p
    - Ik ook vaak tegen Lars zeg (om 8 uur) dat het nog heeeeeel vroeg is en hij nog even moet gaan slapen. Meestal doet hij dit ook nog hihi.
    - ik me eigenlijk best irriteer aan mn moeder sinds ik zelf moeder ben en het niet durf te zeggen.
    - ik soms wel zeg dat ik ook heel druk ben geweest hoor thuis terwijl ik het heerlijk vind om lekker thuis te keutelen.

Share This Page