hahaha... Mijn god wat lees ik een hoop herkenbare dingen zeg!!! Ben ik opzich wel erg blij mee moet ik zeggen, ik geneer me al een stuk minder. onder andere: Laatst had ik een nieuwe spijkerbroek, manlief vroeg er naar en ook ik zei dat ik hem al had. (geloofde het nog ook _ Ramen lappen?? De buitenkant doet de glazenwasser, binnen heb ik het zelf voor het laatst euhh.. een half jaar geleden gedaan ofzo. Ik zit ook soms tot 's middags nog in m'n pyama, ga dan pas douchen en me aankleden. Mijn dochter kijkt teveel tv.. Babytv wel te verstaan. Ze ligt in een deuk altijd, maargoed echt goed is het ook weer niet volgens mij. Een lege fles shampoo/douchegel vergeet ik ook vaak weg te gooien. Vergeet m'n handdoek nog wel eens op te hangen. (kleine badkamer, ik droog me af in de slaapkamer en kleed me daar om. Vergeet ik m'n handdoek weer mee te nemen naar de badkamer... *schaam* krijg ook altijd dan op m'n donder van m'n man) Zit te lang achter de pc. Ruim te weinig op. En inderdaad, een uur ofzo voordat m'n man thuis komt ga ik als een gek te keer door het hele huis. Zo, ik moet zeggen dat dit mij enigzins wel motiveert om zo even lekker wat te doen in huis hahaha
Mijn dochter laat me altijd uitslapen. Puur voor haarzelf. Ze vindt het namelijk super leuk om in de ochtend met haar broertje te spelen. Hij in zijn ledikant en zij maakt zijn hele kamer tot speelhal. Soms vadertje en moedertje. dan is Julian de vader, ha ha. Hij staat dan in zijn slaapzak en speen aan de rand van het ledikant te genieten van het toneelstukje van Isabella ( ik slaap natuurlijk niet echt en ga soms lekker kijken en ook genieten) Dikke lol samen. Soms pakt ze zelfs mijn telefoon waar het alarm op staat. Want dan slaap ik lekker door ( zegt ze) Ach, er zijn ergere dingen. En ik beken: ik geniet hier van.