... worden die kaartjes in je nek bij shirtjes altijd gemaakt van dat harde kriebelige spul? Waarom niet gewoon een stukje stof met de maat etc. erop in plaats van die rotdingen, die je er dus ook nooit helemaal uitgeknipt krijgt? Heeft iemand anders nog zo'n irritatie over een product e.d. zet, schrijf het van je af en zet het hier neer
Nou niet over een product maar vraag me wel af waarom mensen uit India vaak zo met hun hoofd wiegen als ze praten? Haha
Hahaha, is dat zo? Ik heb het nog nooit gezien, maar ik heb ook niet veel mensen uit India in mn omgeving . Ik ga er eens op letten!
waarom krijg je als volwassene ook vaak geen producten open waar een kinderslot opzit? of ligt dat aan mij? enne die witte chocolade met gepofte rijst van de AH, die is zooo lekker maar waarom krijg je die niet makkelijk doorgebroken? iktoch niet, ik heb altijd pijn aan mn vingers van die chocolade te breken als ie op is
Mijn dochter heeft kleertjes van BFC, in de shirtjes zijn de labeltjes van stof! Lekker zacht! Zouden ze bij alle kleding moeten doen inderdaad!
idd waarom krijg je als volwassenen kinderslot dingen niet open. die witte chocola, gewoon op het aanrecht stuk slaan dan maar wat grotere brokken ahahahaa, hij gaat meestal toch wel in 1 keer op
Waarom zit de verse melk en karnemelk van Lidl soms zó ontzettend vast dat je er helemaal rode handen aan overhoudt als je zo'n pak wil openen... Zucht
Zó waar!! En eruit knippen werkt nooit helemaal; dan blijft er altijd een deel achter wat dan ook weer irriteert....
Ik moet soms echt vragen of mijn man het wil doen, haha, zo erg is het. Tegenwoordig doe ik er ook wel eens een scherp mesje tussen zodat er lucht binnenkomt maar dat lukt helaas niet altijd.
Hema had dat ook in hun rompers! Nu heb ik laatst nieuwe gehaald daar, en is nu Hema erin gedrukt... De nieuwe rompers zijn ook lekker zacht en warm.