Bassie e Adriaan kijken wij ook samen, vind het nog steeds mooi haha en met lego bouwen is hier geen straf! heerlijk om weer even te kunnen bouwen, en kleien vind ik ook leuk net als verfen
Leuk, Dikkie Dik lezen! Ik vind het vooral leuk. Of sprookjes verhalen, hé alweeeeeer die mama? JA! ( *grijnst* ) En binnenkort naar Disneyland, is zo leuk voor de kinderen ( en voor papa en mama )
Ik probeer mn zoon zover te krijgen om Een keer de lion king samen op bed te kijken omdat ik er zelf helemaal van weg ben en het heeeeeeerlijk vind om disney films op bed te kijken. Ennuuhb k3 opzetten doe ik ook en ik zing het hardst mee hahah ze mogen ook niet een liedje overslaan
Ik heb een koekie monster gekocht die koekjes telt... Ze is nu 4 en een halve maand en hij is voor 2+ Hij was zo schattig!
ik gebruik m dochter als excuus om goudvissen te kopen (vindt ze leuk, echt waar manlief!) en ik kan nu al 2 jaar achterelkaar en verschrikkelijke bont-gekleurde-flikkerlampjes-en-glitter-kerstboom op zetten, ook voor mn dochter natuurlijk ow ja, en we eten en drinken elke middag van het gekleurde servies van ikea........
haha, hier ook deze week een goudvis gekocht voor mn dochter. aha tuurlijk voor mn dochter hihi. en die kleine doosjes smarties. heeerlijk!
Zoonlief vindt bamboo Bill erg leuk, en mama ook smile. Enneh Lego en dwars door het bos heen banjeren vinden we allemaal leuk. We gaan binnenkort beginnen met sportklimmen en dan nemen we zoonlief ook gewoon mee in de hoop dat ie dat ook leuk gaat vinden. Maar ja van het weekend ons eerst maar weer eens verliezen in de Efteling. 2e keer dit jaar.
Hihi heb vanmorgen een boerderij van duplo gebouwd, vanavond weer afgebroken en overnieuw gebouwd, nog groter! Oja zoonlief vermaakte zich ondertussen met het mandje waar de luiers in zitten..
Oh word vrolijk van dit topic... zo grappig! Ik kan hier niet wachten om haar 1e Barbie te kopen! Ik denk ook dat die eerder komt dan dat ze eraan toe is..
Ik kan niet wachten om my little pony's te kopen. Was er vroeger zo gek op. Vind ze nog steeds enig Oh en ik kijk graag phineas and ferb met onze oudste zoon en moedig ik ook de duplo aan
Ooooohh dat vind ik helemaal GEWELDIG!! Dinsneyland paris Natuurlijk ga ik er voor de kleine heen, maar zelf vind ik het volgens mij spannender dan de kleine man
Haha, hier is K3 ook favoriet, ik heb zelfs bepaalde cd's/nummers die ik helemaal het einde vind, en dus ook meestal draai, haha! Zelfs als ik alleen in de auto zit heb ik de neiging om de K3 cd aan te zetten i.p.v. een radiozender
Ik koop wel eens kleurboeken en stiften voor mezelf (zgn voor m'n zoontjes). Ik vind kleuren echt geweldig, terwijl zij er niets aan vinden, hihi...
Hutten bouwen.. Mama vindt het leuk en gaat helemaal los met stoelen,tafels en heeeeeel veel dekens en kussens. Zoonlief doet maar mee omdat mama veel aanmoedigt hahaha