ik beken

Discussie in 'De lounge' gestart door mammie1982, 20 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben een abonnement op de Efteling en zijn zondag 1 jaar getrouwd en gaan dan lunchen bij Raveleijn en later ook dineren. Vinden de kinderen allemaal zo leuk :D

Ik moedig Eva en Lisa altijd aan om kapper te spelen, mogen ze mijn haren kammen, lief hè? Vind ik zo heerlijk!!! Als ze zeggen dat ze klaar zijn, zeg ik, nee hoor, er zitten nog wat klitten in volgens mij :) :)

2. knap

knap Niet meer actief

Ik probeer al tijden mijn dochter warm te krijgen voor jungli jack. Oele oele wap wap kielekiele klapklap oeloele wap. Ze vind er niks aan ik vind het geweldig haha.

Kinderliedjes zingen moedig ik echt aan vind ze zelf zo leuk.:):):)en k3 vind ik soms zelf ook leuk. ;)

3. Tennes

Tennes Niet meer actief

Okeeej....hier komt mijn zonde...Ik vind Mega Mindy leuk om nar te kijken. Gelukkig is zoonlief verliefd op haar, dus kan ik ongestoord meekijken. :D

4. Jetje87

Jetje87 Actief lid

9 jun 2011
    146
    0
    0
    Brabant
    Mijn dochter kijkt veel dora en diego! Inmiddels vind ze het zelf ook geweldig

5. Islah

Islah Niet meer actief

Ik moedig mijn dochter wel eens aan om dingen op brood te eten waarmee ze niet zoveel kan knoeien, haha.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat ben ik jaloers zeg, dat je zo dicht bij de Efteling woont dat je een abo kan nemen :(
    Wij moeten minimaal 200 km rijden en gaan dan ook maar 1 a 2 keer per jaar.

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier kom ik er regelmatig achter dat ik de kinderen heb afgezet bij de opvang en vergeten ben om een andere cd of zender op te zetten. Na 20 minuten rijden ben ik op mn werk en merk dan pas dat ik de hele weg met Bobo het konijn hebben zitten meebleren:)

Ik vind de films van Piet Piraat altijd geweldig op kindernet, Lenn vindt er geen hol aan.

K3 vind ik ook echt niet erg, soms in een gekke bui is het best leuk. Als ik vrij ben kijk ik 's middags Dommel onder het mom van; Elise vind het liedje zo leuk. Datzelfde geldt voor Ernst Bobbie en de rest. In het begin van een aflevering heeft Bobbie een flauwe mop of raadsel waar ik helemaal dubbel van kan liggen, daarna mag ie op een ander programma.

Uhm, nouja, dit dus eigenlijk.

8. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier speelt dochter al heel vaak met duplo, alleen nog de 8 nops, maar de vooruitzichten zijn goed! Zo goed zelfs, dat we het niet konden laten om een mega ballenbaan aan te schaffen voor ruim over de 100 euro :$. En zoals jullie kunnen zien is het geld al goed besteed :D

Wij struinen vaak rommelmarkten af op zoek naar bijv. little people, want dat is zo leuk voor zo'n kleintje ;)

K3 draai ik al jaren.... niets maar dan ook niets ruimt lekkerder op/poetst lekkerder :)

9. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hahahahahahahahaha

10. saphira17

saphira17 Actief lid

19 nov 2008
    325
    0
    0
    Ik heb prinsessen bekers voor mijn kinderen omdat ik ze zelf heel mooi en leuk vind haha. Als ik met mijn kinderen ga kleuren is het meer omdat ik het zo leuk vind om een kinder kleurplaat te tekenen Haha. Ik hou niet van speelgoed maar poppen aankleden is mijn favoriet

11. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

6 jan 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    K3! Haha, hier gaat regelmatig de dvd aan van K3 en dan zit ik heerlijk mee te bleren, mijn zoontje vind het nu ook al geweldig en schud met z'n billetjes mee.Zal hij mij later wel niet in dank afnemen....mama, dat is voor meisjes! haha:D

12. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Ik heb net met mijn zoontje geverfd en we zaten helemaal onder, toen met het schoonmaken hebben we super veel schuim gemaakt en heel hard geblaast met als gevolg dat alles onder het schuim zat....:cool::D

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ochja Duplo!

Ik vind het zelfs stiekem een beetje vervelend om samen met dochter te spelen omdat zij meer van het sloopwerk is en ik van het bouwen :D Speel liever in mn uppie hahaha

14. misa

misa Niet meer actief

Hahahahaha ik lach me rot! Geweldig om lezen!

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik beken dat ik alle films van barbie en rapunzel wel de échte :) voor de kinderen heb puur omdat ik dat ook eigenlijk hele mooie films vind vooral de magie van pegasus :):)

16. ecl

ecl Niet meer actief

Kan me nu al verheugen op een paar dingen die ik strx met mijn dochtertje wil doen:

-springen in regenplassen, liefst zonder laarzen aan en in de regen hahaha. Daarna lekker warm douchen.
    -in de sneeuw spelen, liggen, rollen en daarna warme chocolademelk.
    -Van een gras helling af rollen.
    enz. enz. enz.
    Lekker wild en kind zijn!

Oh hier staat regelmatig kindertv aan(omdat ik het leuk vindt). En, met een bepaalde reden, ben ik gek op de Pfaffs. Weet precies wat er allemaal gebeurt in afleveringen, maar kijk het nu weer.

17. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik beken ook... Ik vind het nog steeds leuk om met poppen te spelen :) Plaatjes inkleuren ook, evenals voetballen, met zand/modder spelen...

En dan straks als ze wat ouder is: PRETPARKEN!!!!! Ik krijg al kriebels in m'n buik als ik er alleen al aan denk!

18. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Nog geen kids, maar hoop dat we ze wel krijgen, kan namelijk niet wachten tot ik weer met duplo/lego en playmobil mag spelen!(wordt je ook 30 in februari....LOL)

19. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    ik wil heel erg graag playmobiel gaan kopen voor mijn zoontje die nog maar net 2 jaar is en nog niet zover is dat hij daar mee kan spelen en denk ik er ook niet veel mee gaat doen.

maar vind het zelf zo leuk. toen ik zelf klein was mocht ik het niet van mijn moeder want dat was te duur.

zie mezelf dat al helemaal in elkaar zetten. bijvoorbeeld die school, ziekenhuis, vakantiehuis, gewoon huis en noem maar op wat je allemaal hebt en er dan ook echt mee te gaan spelen hihihi.

maar kan me nog steeds bedwingen omdat het zo prijzig is en liam er op dit moment echt nog niks mee kan.

k3 kijkt zoon ook en vind hij ook echt leuk. maar ik ook zing ook vrolijk mee.

20. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    ik vind die Disney prinsessenspul ook afgrijselijkkkk.
    Maargoed, die kleine meid van ons denkt dat ze er eentje is dus daar ligt haar voorkeur. Binnenkort vast ook Disney prinsessen bedovertrek... Whaaa :S

Deel Deze Pagina