... ik kon het toch niet volhouden om twee weken te wachten, dus ik heb vanmorgen getest: ZWANGER! Hoewel ik er zeker erg blij mee ben, vind ik het ook wel weer doodeng. Het duimen en de schietgebedjes zijn begonnen: o please o please o please o please, blijf toch bij mij lief kleintje! Groetjes, Wendy
Oh, Wendy, wat leuk voor je/jullie!!!!! Ik snap je onzekerheid, maar deze keer gaat het gewoon lukken meid!! Ik ben echt blij voor je. Geniet ervan! Liefs, Anouk.
pff wendy, wat fijn om te horen. Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze keer echt zo mag zijn dat jullie over 8 maandjes een lieve kleine mogen vasthouden.... De pendel krijgt vast gelijk.... Karin
van harte gefeliciteerd!!!] ik ga duimen voor je dat deze keer alles goed mag gaan!!!.normaal ben jij onze steun deze keer andersom
hey Wendy!! wat een goed nieuws!!! gefeliciteerd meid!! hij is onderweg en komt nu zeker aan hoor!!!!
Ow, meis, wat spannend zeg. Gefeliciteerd en ik hoop van harte dat het dit keer allemaal voorspoedig mag verlopen.