het helpt echt om de hele dag te eten...Hier helpen mandarijnen goed...iets zuurs in ieder geval. Bij iedereen is het wel verschillend hoor. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik werkelijk alles geprobeerd , maar moest helaas toen toch aan de emesafene(= medicijn tegen misselijkheid) deze hielp toen wel. Gelukkig heb ik nu haast tot geen last op bepaalde dagen na. Het is eigenlijk een kwestie van uitzitten...Gelukkig ben je het vervelende gevoel na 16 weken echt wel kwijt en wonder boven wonder ook vergeten net als de bevalling. Anders waren we vast allemaal mama`s van 1 kindje
ik had steeds dat zodra ik honger kreeg dus ook al misselijk werd.. ik houd niet van zuur,dus ik heb genoeg gehad aan een cracker met kaas of tosti met een lekker glas melk..of een rijstewafeltje ofzo hoe minder je eet hoe misselijker je word.. dus kleinere maaltijdjes nemen maar vaker.. dat werkt bij veel vrouwen vaak . hopelijk gaat het snel weer voorbij..
Inderdaad zodra je het gevoel krijgt dat je wat misselijk word even wat eten, een cracker ofzo! Hielp bij mij heel goed tenminste. Zodra ik honger kreeg werd ik gigantisch misselijk.