Hoi Ik vroeg me af hoe jullie het doen of gedaan hebben met soep eten. Jarno is nu dus 1 en mag met de pot mee en wij eten standaard zondags soep. (honig uit een pakje) Maar dit is voor Jarno neem ik aan te zout of niet? We doen er altijd gehakt door en groenten enz.. Hoe doen jullie dit? Ik merk dat als wij soep eten en hij iets anders krijgt hij t niet wil eten want hij wil t zelfde eten als wij.. vorige week heb ik uit kookboek opperdepop macaroni soep gemaakt met bouillion tablet en soepgroenten en macaroni zodat deze wat dikker word maar dr zat geen smaak aan! haha jakkie Graag jullie reacties! Groetjes, Danielle
Lekker mee laten eten en er een broodje doorheen doen of heel veel vermicelli en eventueel in zijn kommetje wat extra water als je het te zout vind. Hier laat dochterlief het uit der mond glijden dus doe er zelf altijd wat brood doorheen en ze vind het heerlijk, ook wel eens als lunch.
Met bouillonblokjes (2 blokken per liter) heb je evenveel zout en smaakversterker in je soep als met een envelopje van Honig. Je kunt gewoon soep maken, je kind een bord met weinig vocht en veel vulling geven en op zijn bord er wat water doordoen, zodat het wat minder zout is. Of gewoon meer zelf maken: pot bouillon, verse groente en op je eigen bord op smaak brengen met maggi en tabasco.
Hoi Oke bedankt dan gaan we dit vanavond gewoon eens proberen. Wou groentesoep maken dan doe ik er wat extra vermicelli bij en een stokbroodje! Groetjess!
Hier eet onze meid gewoon dezelfde soep als papa en mama (niet dagelijks hoor!) en ze vindt het heerlijk! We verdunnen het nog wel wat met water, anders lijkt het me te zout. Maar ze heeft er geen problemen mee (gehad) om het binnen te houden. En we hebben het ook nooit verdikt met brood of vermicelli..
Hey Gister en vandaag geprobeerd maar hij vind het niks! haha Nou ja volgende week weer proberen! Bedankt!
Dan gaan we dat eens proberen Had nu groente soep met soepgroenten en extra vermicelli en brood erdoor.. op z`n bord had ik iets meer water gedaan, zodat het niet heel zout meer was maar denk dat hij t toch iets te zout of gewoon niet lekker vond bedankt!