hallo ik ben zwanger van de 3e 13 weken precies en ben echt al heel dik aan het worden,ik dacht eerst dat zijn er 2 want het zit wel in de familie maar dat is niet zo het is er gewoon 1 en heb 3 echo;s gehad het schijnt dat mn baarmoeder al wat vergroot is omdat dit mn 3e zwangerschap is dus het is volkomen normaal zijn de verloskundige...heeft iemand van jullie ook al zo'n dikke buik? foto's staan in mn album groetjes miranda
hoi,ik heb net zo'n buik als jij hoor! nu was ik van mijzelf al dik,maar mn buik is nu echt rond geworden.het is ook mijn 3e zwangerschap. Gewoon lekker van genieten!
hai ja ik geniet er ook zeker van maar ben me soms echt aan het verantwoorden,want iedereen zegt is niet normaal hoor dat je nu al zo'n buik hebt,en de verloskundige zegt steeds jawel hoor je baarmoeder is al wat vergroot omdat het je 3e is en ze zei wist je dat je vetcellen in de buikwand 7 jaar nodig hebben om te herstellen dus nu 2 en half jaar na mn vorige zwangerschap rekken ze sneller uit laat ons maar lekker pronken he groetjes miranda
Even heeeeeeeeeeel erg off topic: Heet je echt Miranda Lammers? (of is het de achternaam van je man? ) Zo heet ik dus ook... Wel heel toevallig!
Ik kon in week 9 al niet meer verborgen houden dat ik zwanger was. Mijn mantelpakjes paste niet meer en ik moest het toen vertellen aan min baas. er is ook heel lang gevraagd joh zijn het er geen 2? Lekker laten gaan en als het kindje gewoon gezond is en het goed doet is het toch oke... Liefs nance158
hoi hoi mijn man zn naam is lammers ben bijna 2 jaar getrouwd wel toevallig he haha en ik had ook al een buikje met 9 weken daarom heb ik het ook met 10 weken verteld op mn werk want iedereen zat me zo vragend aan te kijken haha
Joh, ik heb ook al een megabuik. is m'n tweede en dan schijnt het idd wat sneller te gaan. Ik krijg ook wel eens rare opmerkingen of er geen tweeling inzit ofzo. Irritante lui, zijn gewoon jaloers dat ik nu al zo'n mooie buik heb!
Nou mijn buik ziet er het zelfde uit als jou 10 weken buik ... Bij mij vroegen ze vanaaf als wij al wisten wat we kregen een jongentje of meisje ... haha .. Euhhh nou voordat we dat te weten krijgen mogen we nog even
Oh jee, hadden jullie dat de eerste keer niet? als ik ga trouwen ben ik 12 weken, en dan mag ik wel een klein buikje hebben maar niet te, dan pas ik niet meer in mijn supergave trouwjurk!
Mijn buik begint ook een beetje op die van jou te lijken, alleen ben ik ietsje verder zwanger. Toevallig, ik heb ook eerst een meid en dan een knul. Hou oud zijn je kids? Groetjes van Kiki
Bij mn eerste kon ik ook al met 9 weken niks meer aan maar toen zat het gewoon strak,nu was het zo dat mn buik meteen naar voren kwam waardoor ik dus al dik word dat is nu het verschil. Mijn dochtertje word eind juni 6 en mn zoontje word eind juli 3 wel leuk om te horen dat jullie ook allemaal al lekker dik worden haha
Ik ben zwanger van de 2e en me buik word ook al gemeten met 21 weken zat hij op het formaat als bij Daan de 30 weken. misschien wel leuk om dat ook na te gaan hoeveel harder hij nu groeid
ja het gaat veel sneller he als je al eens zwanger geweest bent,maar ook wel leuk om te pronken met je buik vind ik,kan niet wachten tot ik de kleine ga voelen,de verloskundige vroeg van de week al voel je al iets? ik zeg ik heb 2 keer iets gevoeld maar ging er vanuit dat dat mn darm was leek me nog wat vroeg maar het kon makkelijk zei ze want het is niet de eerste zwangerschap de buikwand is slapper en je weet wat je moet voelen,gister voelde ik ook iets dus misschien is het dan toch de kleine leuk weer
Gaaf is dat he. Ik dacht ook bij de erste keer van jee wat zijn mijn darmen dan van plan? Weet het nog zo goed was op kantoor. Later toen ik navraag ging doen bleek dat dat het kindje al was. ik was iets van 17 weken. Liefs nance158
bij mn eerste zwangerschap voelde ik het ook rond de 16 of 17 weken bij de tweede zwangerschap met 15 weken al,en nu is het gene wat ik af en toe voel dus misschien al de baby met 13 weken,vroeg al he? maar volgens de verloskundige kan je het bij een 2 of 3e al zo snel voelen soms al eerder zei ze,ze zegt het beweegt dus je kan wat voelen als je al vaker zwanger geweest bent
Oh meid heerlijk! Ik kan niet wachten tot ik "dik"begin te worden en kan gaan pronken, Afgelopen week is mijn buikje ook wel iets gegroeid maar het ziet er bij mij uit alsof ik ietsjes ben aangekomen ipv dat ik zwanger ben.. maar jaa ik ben dan ook pas 10 weekjes Lekker van genieten hoor
ja inderdaad je moet er inderdaad zoveel mogelijk van genieten en dat doe ik nu dan ook extra dit word ons laatste kindje dan is ons gezin wel compleet,en voel me nu sinds een paar weekjes lekker niet meer spugen en zo,maar heb in mn vorige zwangerschappen bekken instabiliteit gehad en dan kan je niet altijd meer genieten,nu heb ik er nog haast geen last van alleen als ik verkeerd zit of verkeerd in bed lig maar loop nog als een kiviet dus zolang het kan GENIETEN
Nou wat grappig om te lezen, dit is ook mijn 3de zwangerschap en bij mij zou je ook al zeggen dat ik 12 weken zwanger ben. Kan het bijna niet meer verbergen. Vind het wl leuk hoor. Mijn zus denkt al dat er 2 inzitten hihi. Groetjes Simone
ja dat dachten wij dus ook,en er zitten tweelingen in de familie aan beidde kanten dus had grote kans maar nee het is er 1. fijne zwangerschap