hoi allemaal... ik weet niet of het erbij hoort maar ik heb sinds afgelopen weekend ontzettend last van tintelende vingers. en dan alleen bij mijn linkerhand. het zijn mijn duim, wijsvinger, middelvinger hoort dit erbij? of zal het wat anders zijn... het is wel ontzettend irritant eigenlijk groetjes marijke
Yep, heb ik ook last van gehad. Het is heel vervelend en zelfs na je bevalling kun je er last van blijven houden. Wanneer ik naar bed ging deed ik van die pols beschermers om de je ook voor het skaten gebruikt. Het hielp een beetje. Sterkte ermee!
Hoi, ook ik heb er last van. bij mij komt het door het vocht wat ik (nu al!) vasthoud. nu heb ik er geen last meer van omdat ik mijn ringen en horloge niet meer aan doe. deze zaten allemaal te strak en hierdoor gingen mijn vingers dus slapen.. nu ik geen juwelen meer aan heb, heb ik er eigenlijk geen last meer van...
klinkt wel als carp.t. syndroom, maar met 6 weken is wel erg vroeg. kan ook je hormoon schommelingen zijn.
ik heb dat ook, en had het ook al heel vroeg mijn rechterhand is inm. gevoelloos. het wordt bij mij alleen maar erger hoe verder ik zwanger ben, links begint nu ook. Hopelijk is het na de bevalling snel weer weg, tis onschuldig maar erg vervelend en 's nachts is het nog wat erger dan overdag.