Ik ben nu 7 weken zwanger van de 2e en al 2 kilo zwaarder! Mijn buik zet ook al uit en mensen gaan inderdaad vragen stellen...of ik zwanger ben...maar we willen nog even wachten om het iedereen te vertellen gezien het nog maar zo kort is..Me kleding zit ook niet echt lekker, maar lang leven de wijdere tuniekjes en jurkjes hihi...
I ben bijna 10 weken zwanger en we gaan nu ff naar de prenatal om zwangerschaps kleding te halen. Ik krijg geen 1 broek meer dicht. Sommige mensen vragen of ik eker weet dat het geen tweeling is. Die zitten namelijk bij ons in de familie. We hopen natuurlijk dat het er 1 is. Maar met twee zouden we ook super blij zijn hoor, maar liever na elkaar!
is het je eerste zwanger schap? of ben je al vaker zwanger geweest want dan word je buik veel sneller dikker dan normaal
Herkenbaar. Ik kon al heel snel geen gewone kleding aan, met 8 week dacht ik zo Is ook mijn derde en je ziet het onwijs. ik heb een foto in mijn album. al vind ik t daar niet heel duidelijk. Maar hij is nu al een joekel en inderdaad word gevraagd of er geen 2 zitten.
ooo ik geniet er zeker van. ik vind het heerlijk dat mensen het kunnen zien en dat mijn buik nu al zo mooi en duidelijk zichtbaar is alleen die vraag he of t echt wel 1 is en niet 2 is iri
Ze vragen nu ook z vaak van en wanneer mag je dat duurt ook niet lang meer als ik 17 weken zeg schrikken ze haha. Mijn schoonzusje moet nog 2 weken en die heeft bij lange na niet zo'n buik die ik NU heb
haha het is dus overal het zelfde als ik het zo hoor.ik ben me ook steeds aan het verantwoorden...nee hoor het is er echt maar 1...nee hoor tis heel normaal dat ik zo'n dikke buik heb zegt de verloskundige dat is inderdaad wel vervelend ja maar goed wij weten dat het normaal is en wij genieten lekker he dames
hier ook al zo'n buik, nu wordt dit onze vierde beeb, en de andere drie meiden waren geen kleintjes dus die hebben ruimte gemaakt, maar ik krijg dus ook al opmerkingen van hoever ik al niet ben, nou dat valt wel mee, moet nog wel even, nu denken ze dat het er eentje is maar gisteren op de echo was weer grote twijfel, het lijkt net alsof er achter deze beeb nog wat ligt, maar mijn baarmoeder ligt vrij diep naar achteren, en het is dus erg lastig te zien, moet nu over een paar weekjes naar de gyn, en dan gaat hij nog even goed kijken.
hier nog geen echt zichtbare buik hoor, ben dan ook nog geen 13 weken....ben nu 9 weken....is wel mijn 2e zwangerschap, merk wel na het eten dat hij wat boller, opgezetter is, maar we weten allemaal dat de darmen dan opzetten.....ik ben niet meer zo plat als voor de 9 weken...hoeft ook niet...ik kan het nog makkelijk verzwijgen...niemand die het ziet. zal mij benieuwen wanneer ik de eerste positiebroek aan moet, vorige keer was dat pas na de 25 weken! En 2 broeken heb ik zelfs tot het eind aan toe kunnen dragen....
ik ben zwanger van de "eerste" ik heb een half jaar terug een miskraam gehad maar nu weer in verwachting ik ben pas 7,5 week en vandaag vroeg een klant op mijn werk of ik zwanger ben! ze kon het zien zei ze. dat zou goed kunnen ik heb een hele bolle buik al. misschien dat dat kotm omdat ik zelf maar 46 kg weeg en het dan harder opvalt! xxxx
ik ben ook 'maar" 54 kilo, maar heb nog steeds een vrij platte buik, bij mijn vorige zwangerschap woog ik ook zoveel, maar je zag het bijna niet bij mij. Kreeg ook altijd opmerkingen hoe ver ik was, en zeien ze, jeetje wat een bescheiden buikje. hangt ok erg van je bouw af, en hoe de baarmoeder ligt, of de placenta voor je baarmoeder (kindje)
qua bouw kun je er weinig van zeggen,want je zou juist denken dat een heeeel slank iemand sneller een zichtbare buik heeft want waar moet het kind anders blijven,maar dat is dus niet altijd zo,mijn vriendin is ook 49 kilo en bij alle drie haar zwangerschappen zag je het pas toen ze over de helft was,hoe kan het he
als ik de reacties zo lees..heeft het blijkbaar echt te maken met, of het je eerste zwangerschap is of niet, Ik had pas zo een buik als jij bij ongeveer 25 weken, bij mij zag je het heel lang niet en dat vond ik ook helemaal niet erg... Ik ben nogal van de trends en vind het echt jammer dat ik nu niet echt kan shoppen voor mezelf...zwangerschapskleding vind ik niet altijd modieus het is meer praktisch en die merken die dat wel zijn kan je niet op veel plaatsen kopen!
Hallo Ik ben nu 11 weken zwanger en loop al zeker 4 weken in zwangerschapskleren. Dit is mijn derde zwangerschap. Ik had het dan ook niet langer kunnen verbergen.
hoi meiden ik ben er ook zo een. ik ben ook heel veel gegroeit en dit is nog maar mijn eerste. ik dacht ook van zijn het er geen 2. hihihi. maar op de echo was maar 1 te zien. groetjes honey