Weet er iemand of dit mag en onschadelijk is? ik heb een inmense uitgroei en wil graag mijn haar weer laten verven maar als het schadelijk is loop ik natuurlijk liever voor gek
hey haar verven mag tijdens de zwangerschap. maar alleen bleken niet. daar zitten schijnt bepaalde chemicalen in die schadelijk zijn. maar gewoon een kleurtje opzetten kan geen kwaad
Yup mag, heb het voor de zekerheid aan mijn gyn gevraagd en het kan dus geen kwaad! Fijn he, mag je weer zonder uitgroei door het leven! (I know, ik had ook mega uitgroei haha)
Het mag idd gewoon, alleen de kleur wil wel eens anders uitpakken zeiden ze tegen mij... Groetjes Catheleine
ik wilde dus ook verfen maar werd mij weer afgeraden.. ik voelde me er dus ook niet echt goed bij .. Spoeling mag wel dus heb ik dat gedaan Groetjes
Ik ben afgelopen week naar de kapper geweest en mijn haar weer geblondeerd. Athans weer uitgroei weggewerkt. Kapper vertelde dat het gewoon mag. Verf ed trekt niet in je lichaam en kan geen schade aanrichten bij je kleintje.
Mijn gyn raadde me af om mijn haar te verven, omdat er chemicale producten inzitten en ik ga het na de bevalling verven. haar verven kan nog altijd ook na je bevalling, maar een gezonde kindje.... Maar vraag het aan je eigen vk of gyn Groetjes Nazli
Gewoon niet te vaak doen, dan kan het geen kwaad. Door sommigen wordt het afgeraden omat het niet bekend is wat eventuele gevolgen voor het kindje zouden kunnen zijn (daar is geen onderzoek naar gedaan). Maar dus niet omdat in de praktijk is gebleken dat het schadelijk zou kunnen zijn. Als je 100% op safe wil spelen moet je het niet doen. Ik heb het zelf opgelost door zo lang mogelijk te wachten steeds. Sowieso de eerste maanden heb ik afgewacht, maar inmiddels verf ik het toch echt weer (ik werd zo zat van mijn slordige hoofd en moet al zo'n enorm lijf meezeulen).
ha je mag je haren gewoon verven ik ben zelf kapster en laat staan dat wij onze haren niet mogen verven dat zou eruit zien. maar maakt niet uit spoeling of verf alleen wij hangen erboven en moeten het niet direct allemaal in gaan staan ademen. succes.
ok,..... het merendeel is het er dus over eens dat ik gewoon weer naar de kapper mag voor het verven.... jippie!
hier nog een kapster kan idd geen kwaad hoor en zou zelf ook niet mooi zijn als wij 9 maanden ons haar niet mochten verven zoals al gezegd word en we moeten ook gewoon werken tijdens de zwangerschap en we staan de hele dag tussen de stank van permanenten en verven dus gewoon doen enige wat wel kan zijn is door de zwangerschap kan de conditie van je haar veranderen en kan mischien aangeraden worden om het een spoeling te geven omdat je haar in slechte staat is maar dan kan ik vanaf hier niet beordelen.. suc6 ermee groetjes
@ Joel & Patricia88: Hoi meiden, ik wil morgen mijn donkere haren lichtbruin laten verven en highlights er in laten zetten. Volgens mij wordt dit gedaan met behulp van waterstofperoxide. Dit heeft dus geen nadelige gevolgen voor het kindje in mijn buik?
ik heb gister geprobeerd mijn haar te verven maar het heeft niet gepakt het is wel ietsjes lichter maar niet zoals het hoort... ach volgende week ofzo weer proberen
ik ben eergisteren naar de kapper geweest om mijn haar te bleken, de kapster heeft het nog speciaal na gevraagd voor me omdat ik bang was dat het kwaad kon, maar dat was niet zo. Ik moest ook wel want ik had inmiddels een centimeter of 3 uitgroei, ik heb normaal bruin haar en blondeer het altijd, geen gezicht dus als ik het niet zou kunnen blonderen 9 maanden lang..
@Bambie: hihihihihihi ja inderdaad, donkere uitgroei is echt geen gezicht. Daarom wil ik het weer laten behandelen want ik heb ook uitgroei van een paar maanden. Mijn haar is heel donkerbruin dat het haast zwart oogt. Gelukkig mag het dus wel en kan ik me dus zonder enige gevoel van schaamte overal weer vertonen hihihihihi
Je kan gewoon verven hoor. Zelfs bepaalde permanente mogen (volgens de kappers en verloskundige dan hahaha ik zou het neit weten)
Je kan gewoon verven hoor. Zelfs bepaalde permanente mogen (volgens de kappers en verloskundige dan )