Hallo iedereen, Ik ben 18 weken zwanger en heb morgen mijn derde echo en ben super nerveus. Ik voel het kindje nog niet en heb ook nog helemaal geen buikje. Ik kan mijn buik gewoon naar binnen duwen. Ik ben zelf niet echt heel erg slank kan het misschien hierdoor komen dat ik nog geen buikje heb....
Ik had ook maar een heel klein buikje met 18 weken (kijk maar in mijn album). Ik ben wel redelijk slank, maar dat heeft er weinig mee te maken geloof ik. Bij sommigen zie je t gewoon veel sneller dan bij anderen. Misschien heb je hele sterke buikspieren ofzo. En bij degenen die al snel een buik hebben, zijn het meestal opgezette darmen die je ziet. Bij een tweede zwangerschap komt de buik ook vaak sneller. Ik voelde mijn kindje wel al met 16/17 weken, maar dat is redelijk vroeg hoor voor de eerste. Er zijn er genoeg die pas voor t eerst leven voelen rond week 20/22. Dat is niets om je ongerust over te maken hoor! Veel plezier met de echo morgen, hopelijk zul je dan helemaal gerustgesteld worden.
Ik heb hetzelfde hoor! Heb ook bijna nog geen buikje, ben dan wel heel slank van mezelf, dus het maakt niks uit. Voel het kindje ook nog niet. Maak je niet teveel zorgen, zoveel vrouwen hebben dat!
same hier ben 14 weken zwanger maar geen buik te zien...jah dat buikkiej wat ik al een tijd lang van "nature" bij me draag...baal hier wel van want mooie buik foto's zal ik nooit hebben dus ook geen mooie buik...mja is niet anders gaat om de inhoud
bij mijn vorige zwangerschap zag je ook nog niet echt een buikje met 18weken.. maar dit is me 2e en nu groeit ie wel een stuk harder en is nu wel goed zichtbaar met 18weken..